Výsledky vyhľadávania

  1. Evaluating level of enterprise innovativeness through innovation ratios / aut. Hana Janáková, Róbert Tomčík
    Janáková Hana ; 902023  Tomčík Róbert
    Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability(IMES 2017) . S.338-348
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  2. Modelové riešenie finančného potenciálu podniku v súvislosti s realizáciou inovačných projektov
    Tomčík Róbert ; 902020  Bondareva Irina ; 902024 (škol.)
    2016
    902020 ; Dátum obhajoby : 26.08.2016 ; Študijný odbor : 3.3.11. odvetvové a prierezové ekonomiky ; Študijný program : D-OPE

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=133859
    dizertačná práca
    kniha

    kniha

  3. Fuzzy logic as a part of analytic hierechy process / aut. Hana Janáková, Róbert Tomčík
    Janáková Hana ; 902023  Tomčík Róbert ; 902020
    Aplimat 2016 : . CD-ROM, S.576-582
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  4. Hodnotenie finančného potenciálu podniku v súvislosti s realizáciou inovačných projektov / aut. Róbert Tomčík, Irina Bondareva, Hana Janáková ; rec. Beáta Stehlíková, Jana Kajanová
    Tomčík Róbert  Bondareva Irina ; 902024 Janáková Hana ; 902023 Stehlíková Beáta (rec.) Kajanová Jana (rec.)
    1.vyd
    Bratislava Vydavateľstvo STU 2016 . - 129 s
    ISBN 978-80-227-4634-2
    monografia
    AAB - Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    (1) - monografia
    (1) - článok
    kniha

    kniha

  5. Financial potential in connection with the implementation of innovative projects-an assessment model / aut. Róbert Tomčík, Irina Bondareva
    Tomčík Róbert  Bondareva Irina ; 902024
    Journal of knowledge society (časopis znalostní společnosti) . Roč. 4, č. 1 (2016), s.1-9
    http://jks.euin.org/1-2016
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    článok

    článok

  6. Selecting a marketing strategy using the analytic hierarchy process / aut. Hana Janáková, Róbert Tomčík
    Janáková Hana ; 902023  Tomčík Róbert
    Marketing identity 2016. Brand we love , part I. . S.114-122,CD-ROM
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  7. Formation of company strategy by the analytic hierarchy proces / aut. Irina Bondareva, Róbert Tomčík
    Bondareva Irina ; R2020  Tomčík Róbert ; R2020
    Menedžment u XXI storičči. Metodologija i praktika . S.162-164
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  8. Major problems of economic development in Slovak republic and Poland / aut. Irina Bondareva, Róbert Tomčík
    Bondareva Irina ; R2020  Tomčík Róbert ; R2020
    Significance of human resources and strategy in organization improvement : . S.68 - 81
    článok zo zborníka
    AEC - Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    článok

    článok

  9. Selecting a competitive strategy for manufacturing company using the analytic hierarchy process / aut. Irina Bondareva, Irina Družinina, Róbert Tomčík
    Bondareva Irina ; R2020  Družinina Irina Tomčík Róbert ; R2020
    Innovations in Science and Education . S.56-63
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  10. Hodnotenie finančnej stability podniku prostredníctvom fuzzy logiky / aut. Hana Janáková, Irina Bondareva, Róbert Tomčík
    Bondareva, Irina, ; R2020 Janáková, Hana, ; 902020 Tomčík, Róbert, ; R2020
    Forum Statisticum Slovacum . Roč.11, č. 5 (2015), s.44-50
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok