Výsledky vyhľadávania
- Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany / aut. Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, E Hyránek
Coskun Lucia ; 902020 Mišota Branislav ; 902023 Čáky Milan Hyránek E.
Marketing identity 2016: Brands we love - part II. . S.328-338, CD-ROM
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Rétorika : Nadstavbový modulárny kurz
Cagáňová Dagmar ; M4000 Chmelíková Gabriela ; M0100 Bernát Libor ; M0100 Rajský Andrej (rec.) Čáky Milan (rec.) Prusáková Viera (rec.)
1. vyd.
Trnava : Totem, 2014 . - 55 s.
ISBN 978-80-971360-4-8
rétorika rečnícky prejav
učebnica
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok - Konštantín a Metod v politických vzťahoch Veľkej Moravy = Constantin and Methodius in Political Relations of Great Moravia = Konstantin in Metod v političnih odnosih v Veliki Moravski
Čáky Milan
Brje : Conscientia, 2013 . - 239 s
ISBN 978-961-92898-4-6
Konštantín Metod Solúnski bratia Pribina Rastislav Svätopluk Sloveni Veľká Morava Slovensko politika Slovensko-dejiny
monografiaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FAR 0 0 0 1