Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stu134791^"
  1. Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany / aut. Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, E Hyránek
    Coskun Lucia ; 902020  Mišota Branislav ; 902023 Čáky Milan Hyránek E.
    Marketing identity 2016: Brands we love - part II. . S.328-338, CD-ROM
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Rétorika : Nadstavbový modulárny kurz
    Cagáňová Dagmar ; M4000  Chmelíková Gabriela ; M0100 Bernát Libor ; M0100 Rajský Andrej (rec.) Čáky Milan (rec.) Prusáková Viera (rec.)
    1. vyd.
    Trnava : Totem, 2014 . - 55 s.
    ISBN 978-80-971360-4-8
    rétorika rečnícky prejav
    učebnica
    ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    kniha

    kniha

  3. Konštantín a Metod v politických vzťahoch Veľkej Moravy = Constantin and Methodius in Political Relations of Great Moravia = Konstantin in Metod v političnih odnosih v Veliki Moravski
    Čáky Milan 
    Brje : Conscientia, 2013 . - 239 s
    ISBN 978-961-92898-4-6
    Konštantín Metod Solúnski bratia Pribina Rastislav Svätopluk Sloveni Veľká Morava Slovensko politika Slovensko-dejiny
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FAR0001
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.