Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stu79932^"
  1. A Philosophy of Preservation of architectural Heritage of the 20th Century Totalitarian Regimes
    Szalay Peter  Moravčíková Henrieta Bartošová Nina ; A3130 Andrášiová Katarína Topolčanská Mária
    Manual of Wise management, Preservation, Reuse and Economic Valorisation : . s. 26-34
    moderná architektúra totalitná architektúra
    článok zo zborníka
    AEC - Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. The Values of Totalitarian Architecture of the 20th Century and the Approaches to its Evaluation
    Szalay Peter  Moravčíková Henrieta Bartošová Nina ; A3130 Andrášiová Katarína Topolčanská Mária
    Manual of Wise management, Preservation, Reuse and Economic Valorisation : . s. 132-137
    moderná architektúra totalitná architektúra
    článok zo zborníka
    AEC - Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  3. K diskusii z verejného zasadnutia Slovenskej pracovnej skupiny Docomomo k petícii Stop búraniu Bratislavy
    Topolčanská Mária  Bartošová Nina ; A3130
    Architektúra a urbanizmus . Roč.46, č.1-2 (2012), s.s. 115-121
    architektúra Bratislava búranie
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  4. Dva prístupy k modernite: Alena Šrámková verzus Ferdinand Milučký
    Topolčanská Mária 
    Architektúra a urbanizmus . roč.40, č.3-4 (2006), s.155-169
    článok z periodika
    (1) - monografia
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.