Výsledky vyhľadávania

  1. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / aut. Pavel Horňák
    Horňák Pavel 
    2., rozšír. a preprac. vyd.
    Zlín Radim Bačuvčík, VeRBuM 2018 . - 398 s.
    ISBN 978-80-87500-94-1
    reklama propagácia marketingová komunikácia
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  2. Reklama : jak dělat reklamu / aut. Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Vysekalová Jitka  Mikeš Jiří
    4. aktual. a dopl. vyd.
    Praha : Grada Publishing, 2018 . - 232 s.
    ISBN 978-80-247-5865-7
    reklama marketingová komunikácia
    príručka
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  3. Východiská pri zostavení implementácie procesu integrovanej marketingovej komunikácie (IMK) / aut. Vanesa Prajová
    Prajová Vanesa ; 064000 
    Strojárstvo - Strojírenství . Roč. 20, č. 5 (2016), s. 134-135
    implementácia marketingová komunikácia
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  4. Návrh opatrení na využitie marketingovej komunikácie pri zlepšení povedomia o značke produktov spoločnosti TATRACHEMA, VD Trnava
    Reisingerová Petra ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 76s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication reklama marketingová komunikácia značka
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87399
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh opatrení na využitie nových trendov marketingovej komunikácie v PCA Slovakia, s.r.o.
    Táčovská Viera ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management product customer marketing communication marketing zákazník marketingová komunikácia produkt
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=112600
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Návrh opatrení na zefektívnenie marketingovej komunikácie v CEMMAC a.s.
    Remová Simona ; M  Vaňová Jaromíra (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 26.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication marketingová komunikácia veľtrh reklama podnik
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95859
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Návrh opatrení na zlepšenie využitia marketingových aktivít na podporu budovania značky v podniku Lignofer spol. s r.o., Trnava
    Baričičová Slávka ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 53s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management promotion marketing mix marketing značka marketingová komunikácia marketingový mix marketingové aktivity
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93134
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Návrh nástrojov súčasnej marketingovej komunikácie na zlepšenie povedomia o značke COLOR Company s.r.o. v kontexte s udržateľným rozvojom a udržateľným spoločensky zodpovedným podnikaním
    Slobodová Emília ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 02.06.2014 ; Študijný program : 189 . - 71s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management sustainable development corporate social responsibility marketing udržateľný rozvoj spoločensky zodpovedné podnikanie marketingová komunikácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=98956
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Návrh opatrení na zlepšenie využitia ceny ako nástroja marketingovej komunikácie v podniku Lignofer spol. s r.o., Trnava
    Jeleneková Jana ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 51s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing communication marketing price marketing mix cena marketingová komunikácia marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87610
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Odbytová stratégia
    Majtán Štefan  a kol.
    1. vyd.
    Bratislava : Sprint dva, 2013 . - 280 s
    ISBN 978-80-89393-92-3
    odbytová stratégia zákazník konkurencia konkurent marketingová komunikácia produkt distribúcia
    učebnica
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF3110
    Odbytová stratégia

    kniha