Výsledky vyhľadávania

  1. Východiská pri zostavení implementácie procesu integrovanej marketingovej komunikácie (IMK) / aut. Vanesa Prajová
    Prajová Vanesa ; 064000 
    Strojárstvo - Strojírenství . Roč. 20, č. 5 (2016), s. 134-135
    implementácia marketingová komunikácia
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  2. Návrh opatrení na využitie marketingovej komunikácie pri zlepšení povedomia o značke produktov spoločnosti TATRACHEMA, VD Trnava
    Reisingerová Petra ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 76s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication reklama marketingová komunikácia značka
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87399
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  3. Návrh opatrení na využitie nových trendov marketingovej komunikácie v PCA Slovakia, s.r.o.
    Táčovská Viera ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management product customer marketing communication marketing zákazník marketingová komunikácia produkt
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=112600
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  4. Návrh opatrení na zefektívnenie marketingovej komunikácie v CEMMAC a.s.
    Remová Simona ; M  Vaňová Jaromíra (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 26.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication marketingová komunikácia veľtrh reklama podnik
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95859
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh opatrení na zlepšenie využitia marketingových aktivít na podporu budovania značky v podniku Lignofer spol. s r.o., Trnava
    Baričičová Slávka ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 53s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management promotion marketing mix marketing značka marketingová komunikácia marketingový mix marketingové aktivity
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93134
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Návrh nástrojov súčasnej marketingovej komunikácie na zlepšenie povedomia o značke COLOR Company s.r.o. v kontexte s udržateľným rozvojom a udržateľným spoločensky zodpovedným podnikaním
    Slobodová Emília ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 02.06.2014 ; Študijný program : 189 . - 71s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management sustainable development corporate social responsibility marketing udržateľný rozvoj spoločensky zodpovedné podnikanie marketingová komunikácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=98956
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Návrh opatrení na zlepšenie využitia ceny ako nástroja marketingovej komunikácie v podniku Lignofer spol. s r.o., Trnava
    Jeleneková Jana ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 51s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing communication marketing price marketing mix cena marketingová komunikácia marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87610
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Odbytová stratégia
    Majtán Štefan  a kol.
    1. vyd.
    Bratislava : Sprint dva, 2013 . - 280 s
    ISBN 978-80-89393-92-3
    odbytová stratégia zákazník konkurencia konkurent marketingová komunikácia produkt distribúcia
    učebnica
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF3110
    Odbytová stratégia

    kniha

  9. Návrh zlepšenia zákazníckej linky pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti Kofola a.s. a jej produktov
    Jančulová Jana  Babčan Miroslav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing communication customer marketing zákazník imidž marketingová komunikácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90658
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Návrh využitia nových trendov v marketingovej komunikácii v spoločnosti AGADOS Slovakia, s.r.o.
    Aulitisová Gabriela  Babčan Miroslav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management event marketing marketing communication marketingová komunikácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90366
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha