Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 110  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus11333^"
  1. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika ; 064000  Sakál Peter ; 064000
    Kvalita : . Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33
    marketingová stratégia priemyselný podnik
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Od návrhu konceptu udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania k jeho systémovým implikáciám / aut. Peter Sakál
    Sakál Peter ; 064000 
    Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : . S. 1-15
    spoločensky zodpovedné podnikanie marketingová stratégia
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  3. Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  4. Tvorba marketingového plánu v strojárskej firme
    Guliš Ivan ; J  Hekelová Edita (škol.) ; J120
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    SJF ; 19.06.2014 ; 649
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises growth expansion engineering marketing strojárstvo tvorba marketingová stratégia rast
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103728
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  5. Návrh marketingovej stratégie Centra technologického transferu kvality
    Grúberová Alexandra ; J  Budiský Roman (škol.) ; J120
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    SJF ; 18.06.2014 ; 649
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises marketing strategy marketing marketingový plán marketingová stratégia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103830
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  6. Návrh zefektívňovania tvorby a implementácie marketingovej stratégie v podniku
    Lehutová Monika  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    MTF ;
    Engineering of Production Quality marketing strategy marketing customer satisfaction podnik zákazník marketingová stratégia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90339
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Návrh opatrení na zlepšenie marketingu v Mediterran Slovakia, s.r.o.
    Pelikánová Judita ; M  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing marketing strategy informačná bezpečnosť marketingová stratégia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=89097
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Návrh opatrení na zlepšenie tvorby a implementácie marketingovej stratégie v ŽSR - Železničné telekomunikácie
    Bujalka Martin ; M  Vaňa Kamil (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing strategy marketing marketingová stratégia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=78985
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Creative Personal Branding : The Strategy to Answer What´s Next? / aut. Jürgen Salenbacher ; ed. Vicky Hayward
    Salenbacher Jürgen  Hayward Vicky (ed.)
    1. vydanie
    Amsterdam : BIS Publishers, 2013 . - 227 s.
    ISBN 978 90 6369 315 2
    individuálne vzdelávanie osobný rozvoj marketing personálny marketingová stratégia štýl značka
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FAR1000
    kniha

    kniha

  10. Návrh opatrení na zlepšenie plánovania marketingovej stratégie v podniku TATRACHEMA, výrobné družstvo Trnava
    Klokner Marek ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 55s CD ROM
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing strategy marketing marketingová stratégia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=70926
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.