Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus12711^"
  1. Výskum a vývoj kompaktného energetického zariadenia s využitím OZE : 2. časť - súčasný stav trhu a techniky v riešenej problematike
    Kalús Daniel ; 010290  Kubica Matej ; 010290
    TZB Haustechnik : . Roč. 26, č. 2 (2018), s. 28-30
    prieskum trhu prieskum techniky kompaktné stanice kompaktné zariadenia bývanie
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Research Methods for Product Design / aut. Paul Rodgers, Alex Milton
    Rodgers Paul  Milton Alex
    1. vydanie1. dotlač, 2019,
    London : Laurence King Publishing Ltd, 2013 . - 192 s.
    ISBN 978-1-78067-302-8
    dizajn výskumný dizajn produktový prieskum trhu design produktu prieskumné vyhľadávanie marketingová komunikácia marketingová prezentácia výroba prototypov testovanie hodnotenie
    príručka
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FAR2100
    Research Methods for Product Design

    kniha

  3. Návrh na zlepšenie prieskumu trhu v organizáciách zameraných na manažérstvo kvality
    Valentová Hana ; M  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 50s CD ROM
    kvalita produkcie Production Quality quality management system prieskum trhu systém manažérstva kvality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66054
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  4. Možnosti uplatnenia technológie NFC na Slovensku
    Polák Miroslav ; E  Materák Milan (škol.) ; R2020
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2011 . - 80 s Príl.
    Telekomunikácie Telecommunications RFID prieskum trhu NFC technológia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=71740
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    kniha

    kniha

  5. Plán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií
    Rabatin Ondrej ; J0030  Hekelová Edita (škol.) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2010
    prieskum trhu marketingové stratégie marketing tools marketing strategy marketingové nástroje
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74367
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  6. Prieskum uplatňovania nástrojov výskumu trhu v súlade s princípmi manažérstva kvality
    Hermanský Juraj  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    kvalita produkcie Quality of Production systém manažérstva kvality prieskum trhu marketingový výskum maloobchod výskum trhu
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=47009
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Dizajn ako dôležitý aspekt úspech v podnikaní na Slovensku
    Nagy Tomáš ; A9190 
    Zborník príspevkov zo seminára doktorandov na Fakulte architektúry STU v roku 2005-2006 . s.198-207
    prieskum trhu podnikateľské prostredie
    článok zo zborníka
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  8. Výskum a prieskum trhu v spoločnosti CHEMOLAK, a.s. Smolenice : Diplomová práca
    Janogová Daniela  Polák Vladislav (xxx) ; M
    Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006
    MTF ; . - 98 s príl., 1 CD
    priemyselné inžinierstvo a manažment marketing prieskum trhu
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Sociologické metódy prieskumu trhu
    Plávková Oľga  Košta Jozef
    1. vyd
    Bratislava : Ekonóm, 2005 . - 132 s
    ISBN 80-225-2075-6
    sociologický výskum prieskum trhu marketing
    skriptá
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF2100
    kniha

    kniha

  10. Průzkum trhu : Příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů
    Hague Paul 
    1. vyd.
    Brno : Computer Press, 2003 . - 234 s
    ISBN 80-7226-917-8
    výskum marketingový prieskum trhu
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0100
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.