Výsledky vyhľadávania

  1. Návrh implementácie systému manažérstva reklamácií ako súčasť systému manažérstva kvality vo Wertheim, s.r.o., Dunajská Streda
    Modrovská Monika  Urdziková Jana (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    MTF ;
    Engineering of Production Quality customer satisfaction customer quality management system spokojnosť zákazníkov systém manažérstva kvality reklamácia zákazník
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90570
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  2. Riešenie problémov pomocou Six Sigma v Johnson Controls Námestovo
    Bugajová Zuzana ; J  Janiga Ivan (škol.) ; J0080
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises controlling measuring metóda Six Sigma meranie spokojnosť zákazníkov
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=86370
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  3. Service sharing among IMS domains
    Kováčik Tomáš ; I100  Kotuliak Ivan ; I100
    CompSysTech´11, Proceedings of the 12th International Conference on Computer Systems and Technologies Vienna, Austria, June 16-17, 2011 . s.435-441
    IMS zdieľanie služieb spokojnosť zákazníkov doručovanie služieb
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  4. kniha

    kniha

  5. Uplatnenie metódy plánovania experimentov v manažérstve kvality
    Kučerová Marta ; M4000 
    1. vyd.
    Trnava : AlumniPress, 2010 . - 92 s
    ISBN 978-80-8096-112-1
    manažérstvo kvality plánovanie experimentov spokojnosť zákazníkov
    http://www.mtf.stuba.sk
    monografia
    AAB - Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
    (2) - skriptá
    (2) - učebnica
    (1) - xxx
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0100
    kniha

    kniha

  6. Vypracovanie projektu monitoringu spokojnosti zákazníkov v spoločnosti NCHZ Nováky, a.s. = The Design of the Project of Monitoring Customer Satisfaction in NCHZ Nováky a.s. Company : Diplomová práca
    Kmeť Juraj  Mĺkva Miroslava (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 80 s príl., 1 CD-ROM
    spokojnosť zákazníkov manažérstvo kvality
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Vypracovanie projektu monitoringu spokojnosti zákazníkov v C.S. Cargo Slovakia a.s. = The development of the project of monitoring of customer's satisfaction in company C.S. CARGO Slovakia, Inc. : Diplomová práca
    Hoždorová Slávka  Mĺkva Miroslava (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 61 s príl., 1 CD-ROM
    spokojnosť zákazníkov manažérstvo kvality
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Budovanie systému CRM v podniku TATRACHEMA, v.d. Trnava = The introduce of CRM system in the company TATRACHEMA, v.d. Trnava : Diplomová práca
    Hajach Patrik  Pavlenda Pavel (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 67 s príl., 1 CD-ROM
    vzťahy so zákazníkmi-riadenie spokojnosť zákazníkov
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Vypracovanie projektu monitoringu spokojnosti zákazníkov v STELIT, s.r.o. Trenčín = Make out of monitoring of customer satisfaction in company STELIT, s.r.o. Trenčín : Diplomová práca
    Teplan Miroslav  Paulová Iveta (xxx) ; M300
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 63 s príl (1 CD-ROM)
    spokojnosť zákazníkov manažérstvo kvality
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Vypracovanie monitoringu spokojnosti zákazníkov vo VVED, s.r.o. Domaniža = To carry out the project of monitoring customers satisfaction in company VVED, s.r.o. Domaniža : Diplomová práca
    Tvardošová Božena  Kučerová Marta (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 80 s príl., 1 CD-ROM
    spokojnosť zákazníkov manažérstvo kvality
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha