Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus16370^"
  1. Optimalizácia hlasovej prevádzky s ohľadom na kvalitu hovorov v sieťach s technológiou VoIP
    Schreiberová Eva ; E  Baroňák Ivan (škol.) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2010 . - 60 s
    Telekomunikácie QoS QoS VoIP technológie kvalita komunikácie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=48908
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    kniha

    kniha

  2. Optimalizácia hlasovej prevádzky s ohľadom na kvalitu hovoru v sieťach technológoiu VoIP
    Ondrejkovič Michal ; E  Baroňák Ivan (škol.) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2009 . - 100 s
    Telekomunikácie VoIP technológie kvalita komunikácie
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  3. Optimalizácia hlasovej prevádzky s ohľadom na kvalitu hovoru v sieťach technológoiu VoIP : Obhaj. 07.09.2006, Č.ved.odb. 26-27-9
    Halás Michal ; E070  Baroňák Ivan (škol.) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2006 . - 123 s
    Telekomunikácie VoIP technológie kvalita komunikácie
    dizertačná práca
    DAI - Dizertačné a habilitačné práce
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    kniha

    kniha

  4. Kvalita komunikácie so zákazníkom pri reklamáciách. The quality of customer complaint management
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Jakost 2000. Quality 2000 . s.D7-D12
    kvalita komunikácie reklamácie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. Kvalita komunikácie so zákazníkom prostredníctvom značky
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Multidimenzionálne aspekty kvality : . s.169-172
    kvalita komunikácie
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  6. Kvalita komunikačného účinku - úspech firmy na trhu. Quality of communication`s effect - success of the company on the market
    Hájnik Martin 
    Akademická Dubnica 2000 : . s.295-298
    kvalita komunikácie trh
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - článok
    článok

    článok

  7. Ako zabezpečiť kvalitu komunikácie s nespokojným zákazníkom. How to assure quality of communication with a dissatisfied customer
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    CO-MAT-TECH 2000 : . s.253-257
    kvalita komunikácie
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  8. Vplyv kultúrnych faktorov na kvalitu komunikácie so zákazníkom v podniku
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Vedecké práce Materiálovotechnologickej fakulty Slovenskej technickej univerzity v Bratislave so sídlom v Trnave : . s.101-106
    kvalita komunikácie kultúrne faktory
    článok zo zborníka
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. Požiadavky na kvalitu komunikácie firmy s verejnosťou
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    CO-MAT-TECH 99 : . s.250-254
    kvalita komunikácie
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.