Výsledky vyhľadávania
- Optimalizácia hlasovej prevádzky s ohľadom na kvalitu hovorov v sieťach s technológiou VoIP
Schreiberová Eva ; E Baroňák Ivan (škol.) ; E070
Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2010 . - 60 s
Telekomunikácie QoS QoS VoIP technológie kvalita komunikácie
http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=48908
bakalárska prácaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FEI 0 0 0 1 - Optimalizácia hlasovej prevádzky s ohľadom na kvalitu hovoru v sieťach technológoiu VoIP
Ondrejkovič Michal ; E Baroňák Ivan (škol.) ; E070
Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2009 . - 100 s
Telekomunikácie VoIP technológie kvalita komunikácie
diplomová práca - Optimalizácia hlasovej prevádzky s ohľadom na kvalitu hovoru v sieťach technológoiu VoIP : Obhaj. 07.09.2006, Č.ved.odb. 26-27-9
Halás Michal ; E070 Baroňák Ivan (škol.) ; E070
Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2006 . - 123 s
Telekomunikácie VoIP technológie kvalita komunikácie
dizertačná práca
DAI - Dizertačné a habilitačné práceFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FEI 0 0 0 1 - Kvalita komunikácie so zákazníkom pri reklamáciách. The quality of customer complaint management
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Jakost 2000. Quality 2000 . s.D7-D12
kvalita komunikácie reklamácie
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Kvalita komunikácie so zákazníkom prostredníctvom značky
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Multidimenzionálne aspekty kvality : . s.169-172
kvalita komunikácie
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Kvalita komunikačného účinku - úspech firmy na trhu. Quality of communication`s effect - success of the company on the market
Hájnik Martin
Akademická Dubnica 2000 : . s.295-298
kvalita komunikácie trh
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(1) - článok - Ako zabezpečiť kvalitu komunikácie s nespokojným zákazníkom. How to assure quality of communication with a dissatisfied customer
Šalgovičová Jarmila ; M4000
CO-MAT-TECH 2000 : . s.253-257
kvalita komunikácie
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Vplyv kultúrnych faktorov na kvalitu komunikácie so zákazníkom v podniku
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Vedecké práce Materiálovotechnologickej fakulty Slovenskej technickej univerzity v Bratislave so sídlom v Trnave : . s.101-106
kvalita komunikácie kultúrne faktory
článok zo zborníka
AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Požiadavky na kvalitu komunikácie firmy s verejnosťou
Šalgovičová Jarmila ; M4000
CO-MAT-TECH 99 : . s.250-254
kvalita komunikácie
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka