Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus16377^"
  1. Spotřební kultura : historie, teorie a výzkum / ed. Pavel Zahrádka
    Zahrádka Pavel (ed.) 
    1. vyd.
    Praha Academia 2014 . - 438 s.
    ISBN 978-80-200-2372-8
    sociológia sociológia spotreby spotrebiteľské správanie
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0010
    Spotřební kultura

    kniha

  2. Jak cool značky zůstávají hot : Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"
    Bergh Joeri Van den  Behrer Mattias
    Brno : BizBooks, 2012 . - 248 s
    ISBN 978-80-265-0002-5
    marketing obchodné značky riadenie značky spotrebiteľské správanie
    príručka
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1100
    Jak cool značky zůstávají hot

    kniha

  3. Odlišnosti v demografických skupinách z hľadiska dôveryhodnosti zdrojov informácií pri nákupe. Analýza pomocou Kruskal-Wallisovho testu
    Sabo Miroslav ; V220  Hrabačková Veronika
    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011 (MMK 2011) : . s.1622-1626
    demografia spotrebiteľské správanie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  4. Ktorým zdrojom dôverujeme pri kúpe výrobkov? Štatistická analýza dôveryhodnosti zdrojov
    Sabo Miroslav ; V220  Hrabačková Veronika
    IV. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků [elektronický zdroj] : . s.98-104
    cluster analysis spotrebiteľské správanie zhlukovanie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. Nákupné rozhodnutie ovplyvňuje 10 faktorov. Faktorová analýza spotrebiteľského správania
    Sabo Miroslav ; V220  Hrabačková Veronika
    Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : . s.126-136
    decision making faktorová analýza nákupné správanie spotrebiteľské správanie
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  6. Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie
    Táborecká-Petrovičová Janka 
    1. vyd.
    Bratislava : Iura Edition, 2011 . - 107 s
    ISBN 978-80-8078-398-3
    spotrebiteľské správanie marketingové stratégie
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

    kniha

  7. POP : In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
    Boček Martin  Jesenský Daniel Krofiánová Daniela
    1. vyd
    Praha : Grada Publishing, 2009 . - 215 s
    ISBN 978-80-247-2840-7
    marketingová komunikácia reklama propagácia predaj spotrebiteľské správanie marketing
    príručka
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0100
    kniha

    kniha

  8. Využívanie modelov spotrebiteľského správania v procese zlepšovania kvality komunikácie so zákazníkom
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Prvenstvo v kvalite `99 . s.76-80
    komunikácia so zákazníkom spotrebiteľské správanie
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - monografia
    článok

    článok

  9. Vzťah spotrebiteľov k nákupom ovocia a zeleniny na trhu poľnohospodárskych prebytkov - výsledky mikrosondy do spotrebiteľského správania obyvateľov
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Socialistický obchod . Č. 3 (1988), s.111-114
    spotrebiteľské správanie
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  10. Zmeny spotrebiteľského správania v súvislosti s úpravou maloobchodných cien potravinárskeho tovaru
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Socialistický obchod . Č. 11 (1987)
    spotrebiteľské správanie
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.