Výsledky vyhľadávania

  1. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / aut. Pavel Horňák
    Horňák Pavel 
    2., rozšír. a preprac. vyd.
    Zlín Radim Bačuvčík, VeRBuM 2018 . - 398 s.
    ISBN 978-80-87500-94-1
    reklama propagácia marketingová komunikácia
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  2. Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Motosam a.s. s využitím marketingových nástrojov
    Líšková Barbora ; J  Součková Ingrid (škol.) ; J120
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    SJF ; Dátum obhajoby : 19.06.2014 ; Študijný program : 649
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises price SWOT analysis promotion product interview place marketing mix cena rozhovor pozorovanie propagácia produkt miesto marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103713
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  3. Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  4. Vypracovanie projektu aplikácie nástrojov marketingového mixu v súlade s manažérstvom kvality v skúmanej organizácii
    Serišová Katarína ; M  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 80s CD ROM
    inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality promotion place price product marketing mix ľudia propagácia distribúcia cena produkt marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76969
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh na efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku 3M Plast, s.r.o.
    Balgavá Monika ; M  Bestvinová Viera (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 81s CD ROM
    priemyselné manažérstvo Industrial Management promotion place price product marketing tools marketing mix propagácia distribúcia cena produkt marketingové nástroje marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93055
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Návrh projektu zlepšovania aplikácie marketingového mixu v Spoločnosti KOVÁČ, s.r.o. : Diplomová práca
    Temiaková Eva  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2011
    MTF ; . - 103 s., CD-ROM
    promotion price product strategy marketing mix propagácia distribúcia cena produkt stratégia marketingový mix priemyselné manažérstvo Industrial Management
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66892
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Návrh opatrení na zlepšenie využívania marketingového mixu v ALDY Trnava, a.s.
    Volek Viktor  Drozdová Andrea (XXX) ; M4000
    STU v Bratislave MTF UPMK, 2010
    MTF ;
    price marketing mix marketingový mix produkt cena propagácia distribúcia product promotion place
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=47054
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Návrh opatrení na zlepšenie riadenia a rozvoj využívaných marketingových nástrojov v spoločnosti Vonsch, s.r.o.
    Tokárová Michaela ; M4000  Mudriková Ivana (škol.) ; M190
    STU v Bratislave MTF UPMK, 2010
    marketingový mix cena distribúcia marketing marketing mix product price place promotion marketing produkt propagácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=52989
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Návrh propagačnej komunikácie podniku ako súčasti zlepšovania manažérstva kvality
    Szemová Alexandra  Pastucha Branislav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    kvalita produkcie Quality of Production promotion priamy marketing promotion kvalita komunikácia komunikačné kanály propagácia reklama podpora predaja vzťahy s verejnosťou quality direct marketing
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=52872
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. 10.POP

    POP : In-store komunikace v praxi. Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
    Boček Martin  Jesenský Daniel Krofiánová Daniela
    1. vyd
    Praha : Grada Publishing, 2009 . - 215 s
    ISBN 978-80-247-2840-7
    marketingová komunikácia reklama propagácia predaj spotrebiteľské správanie marketing
    príručka
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0100
    kniha

    kniha