Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus22107^"
  1. Kedy a ako reklamovať kvalitu nehnuteľnosti?
    Briatka Peter ; 010270  Olšová Jana ; 010270
    Buildustry . Roč. 1, č. 2 (2017), CD-ROM, s. 9-10
    kvalita porucha reklamácia nehnuteľnosť stavba práce quality fails claim real estate building works
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Dodatky k cene - nutnosť alebo špekulatívne praktiky?
    Ellingerová Helena ; V270 
    Eurostav . Roč.20, č.3 (2014), s. 56-57
    claim practice variation zmeny
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Návrh zlepšení v oblasti monitoringu a riadenia pohľadávok v podniku TATRACHEMA VD
    Bordášová Katarína  Horváthová Martina (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 03.06.2014 ; 189 . - 71s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management claim monitoring monitoring
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=99188
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  4. Návrh implementácie metodiky G8D v organizácii
    Bubáková Monika  Šurinová Yulia (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UMAT, 2013
    MTF ;
    Engineering of Production Quality claim standardization štandardizácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=91802
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh zlepšení v oblasti monitoringu a riadenia pohľadávok v podniku KNOTT spol. s r.o.
    Petrovičová Mária  Horváthová Martina (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management claim monitoring monitoring riadenie monitorovanie
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90635
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Riešenie reklamácií podľa koncepcie ISO 9001 v organizácií
    Brachtír Miroslav ; J  Tekulová Zuzana (škol.) ; J0070
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    výrobné systémy a manažérstvo kvality Production Systems and Quality Management monitoring monitoring claim kontrola reklamácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95320
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  7. Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o. : Bakalárska práca
    Hrašna Pavol  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    MTF ; . - 55 s., CD-ROM
    process claim sťažnosť reklamácia kvalita produkcie Production Quality
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58063
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Claim and continuous improvement
    Paulová Iveta ; M300  Meravá Miroslava ; M190
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 18, č. 28 (2010), s.95-100
    claim customer
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  9. Návrh projektu aplikácie manažérstva reklamácií v ŽOS Trnava, a.s.
    Šteruská Monika  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    reklamácia claim
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76995
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Optimalizácia riadenia reklamácií vo výrobnom podniku Miba Steeltec s využitím nástrojov CAQ. (Claim management optimalization in the production com-pany Miba Steeltec, s.r.o. by means of CAQ tools)[CD-ROM] : Diplomová práca
    Fiľarská Katarína ; J120  Hekelová Edita (xxx) ; J120
    1.vyd.
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2007 . - 108 s
    Cax systémy CAQ kvalita nezhoda reklamácia quality noncorfimity claim
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.