Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus24607^"
  1. Perceived Organizational Performance in Recruiting and Retaining Employees with Respect to Different Generational Groups of Employees and Sustainable Human Resource Management / aut. Zdenka Gyurák Babeľová, Augustín Stareček, Kristína Koltnerová, Dagmar Cagáňová
    Gyurák Babeľová Zdenka ; 064000  Stareček Augustín ; 064000 Koltnerová Kristína ; 064000 Cagáňová Dagmar ; 064000
    Sustainability [elektronický zdroj] . Vol. 12, iss. 2 (2020), s. 1-23
    generational groups performance relationship retention
    https://www.mdpi.com/2071-1050/12/2/574
    článok z periodika
    ADC - Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Debt management - evaluation of the selected part / aut. Milan Majerník, Jozef Sablik
    Majerník Milan ; 902024  Sablik Jozef ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 14, č. 1 (2018), s. 39-43
    assets creditor relationship
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Quality management as part smart policies of the region - the new mindset in public administration / aut. Renáta Nováková, Katarína Lestyánszka Škůrková
    Nováková Renáta ; 064000  Lestyánszka Škůrková Katarína ; 064000
    Quality makes a difference : . S. 327-335
    quality management smart policy relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  4. Customer relationship management; differences between theory and practice
    Szabó Peter ; M8700  Vičíková Jaroslava ; M190
    TEAM 2012 : . s.218-220
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Maintaining customer orientation principles into creating longterm lasting relationship with project stakeholders
    Kalinová Gabriela ; R2020 
    Horizonty podnikateľského prostredia. Business Environment Horizons [elektronický zdroj] : . s.99-105
    relationship
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  7. Comparative analysis of CRM utilization in conditions of enterprises in Slovakia and Hungary
    Vičíková Jaroslava ; M190  Cibulka Viliam ; M190 Jakab S
    TEAM 2011 : . s.372-375
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  8. Využívaní CRM v průmyslových podnicích v Slovenské Republice
    Vičíková Jaroslava ; M190  Chatrnúchová Lucia ; M4000 Ondrušková Otília ; M190
    Quaere 2011 : . s.597-602
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. Napodobnenie ľudského hráča v spoločenskej hre
    Burger Roman ; I200  Tvarožek Jozef (škol.) ; I200
    Bratislava : STU v Bratislave FIIT, 2011 . - 56 s
    relationship game hra človek inteligencia interakcia učenie intelligence learning interaction informatika Informatics
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=56795
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FIIT0100
    kniha

    kniha

  10. Využitie CRM v telekomunikačnom prostredí
    Divičanová Monika ; E  Medvecký Martin (škol.) ; E070
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2011 . - 26 s
    zákazník služby CRM vzťahy customer relationship Telekomunikácie Telecommunications
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=57032
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.