Výsledky vyhľadávania

  1. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / aut. Pavel Horňák
    Horňák Pavel 
    2., rozšír. a preprac. vyd.
    Zlín Radim Bačuvčík, VeRBuM 2018 . - 398 s.
    ISBN 978-80-87500-94-1
    reklama propagácia marketingová komunikácia
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  2. Reklama : jak dělat reklamu / aut. Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Vysekalová Jitka  Mikeš Jiří
    4. aktual. a dopl. vyd.
    Praha : Grada Publishing, 2018 . - 232 s.
    ISBN 978-80-247-5865-7
    reklama marketingová komunikácia
    príručka
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  3. Způsoby vidění / aut. John Berger, Sven Blomberg, Chris Fox, Michael Dibbe, Richard Hollis
    Berger John  Blomberg Sven Fox Chris Dibbe Michael Hollis Richard
    1. vydanie
    Praha : Nakladatelství Labyrint, 2016 . - 150 s.
    ISBN 978-80-87260-78-4
    zrakové vnímanie vizuálne vnímanie výtvarné umenie Fotografia reklama stereotypy
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FAR1000
    Způsoby vidění

    kniha

  4. Analýza spotrebiteľského správania a podpora predaja formou cielenej reklamy
    Peťovský Tomáš ; E  Ševčíková Zuzana (škol.) ; E050
    Bratislava : STU v Bratislave FEI, 2014
    FEI ; Dátum obhajoby : 18.06.2014 ; Študijný program : 359 . - 59 s príl.
    Aplikovaná informatika Applied Infromatics advertising data mining reklama dolovanie dát
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103167
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh opatrení na využitie marketingovej komunikácie pri zlepšení povedomia o značke produktov spoločnosti TATRACHEMA, VD Trnava
    Reisingerová Petra ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 25.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 76s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication reklama marketingová komunikácia značka
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=87399
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Návrh opatrení na zefektívnenie marketingovej komunikácie v CEMMAC a.s.
    Remová Simona ; M  Vaňová Jaromíra (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; Dátum obhajoby : 26.06.2014 ; Študijný program : 175 . - 55s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication marketingová komunikácia veľtrh reklama podnik
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95859
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Zastávka pre cyklotrasu Bratislava Čunovo
    Duchoňová Miroslava ; A  Paliatka Peter (škol.) ; A9190
    Bratislava : STU v Bratislave FA, 2014
    FAR ; Dátum obhajoby : 13.06.2014 ; Študijný program : 150
    Product Design Outlook konštrukcia výhľad loď reklama
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=84584
    bakalárska práca
    kniha

    kniha

  8. Creative Communications : Epica Book 27. Advertising. Design. Media. PR. Digital / ed. Mark Tungate
    Tungate Mark (ed.) 
    1. vyd.
    Londyn : Epica Awards, 2014 . - 391 s.
    ISBN 978-1-4725-2845-2
    digitálny dizajn reklama mediálna kampaň advertising médiá
    obrazová publikácia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FAR0100
    kniha

    kniha

  9. Návrh pre zlepšenie marketingovej komunikácie v spoločnosti AITEN, a.s., Trnava
    Urbán Peter  Jakábová Martina (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing vzťahy s verejnosťou marketingová komunikácia reklama
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90417
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Návrh využitia nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti SLOVARM, a.s. a jej produktov
    Kresová Katarína  Babčan Miroslav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing communication marketing podpora predaja marketingová komunikácia reklama komunikačný mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90372
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha