Výsledky vyhľadávania
- Impact of Brand on Consumer Behavior / aut. Henrieta Hrablik Chovanová, Aleksander Ivanovič Korshunov, Dagmar Babčanová
Hrablik Chovanová Henrieta ; M4000 Korshunov Aleksander Ivanovič Babčanová Dagmar ; M4000
Procedia Economics and Finance . No. 34. 9th International Scientific Conference "Business Economics and Management 2015 (BEM, 2015), 15. - 16. 10. 2015, Zvolen, Slovakia, s. 615-621
marketing brand brand management
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567115016767#
článok z periodika
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Brand Management - the Part of Integrated Marketing Communication of Industrial Enterprises
Babčanová Dagmar ; M4000 Prajová Vanesa ; M4000 Marková Petra ; M4000
Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : . s.15-21
brand management enterprise
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(1) - učebnica