Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus44297^"
  1. Impact of Brand on Consumer Behavior / aut. Henrieta Hrablik Chovanová, Aleksander Ivanovič Korshunov, Dagmar Babčanová
    Hrablik Chovanová Henrieta ; M4000  Korshunov Aleksander Ivanovič Babčanová Dagmar ; M4000
    Procedia Economics and Finance . No. 34. 9th International Scientific Conference "Business Economics and Management 2015 (BEM, 2015), 15. - 16. 10. 2015, Zvolen, Slovakia, s. 615-621
    marketing brand brand management
    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567115016767#
    článok z periodika
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Brand Management - the Part of Integrated Marketing Communication of Industrial Enterprises
    Babčanová Dagmar ; M4000  Prajová Vanesa ; M4000 Marková Petra ; M4000
    Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : . s.15-21
    brand management enterprise
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - učebnica
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.