Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus44983^"
  1. Marketingové inovácie ako konkurencieschopnosť inovujúcich oproti neinovujúcim firmám v elektrotechnickom priemysle v SR
    Tretiak Ondrej ; R2020 
    Forum Statisticum Slovacum . Roč. 8, č. 4 (2012), s.243-247
    ciele marketingových inovácií produktivita práce tržby zamestnanci goals of marketing innovations labour productivity takings employers
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.