Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus48922^"
  1. Význam jednoduchých experimentov vo VŠ vzdelávaní
    Pavlendová Gabriela ; V240  Baník Ivan ; V240 Chovancová Marcela ; V240
    Tvorivý učiteľ fyziky VI. : . s.215-226
    consequences of school reform dôsledky školskej reformy key competencies kľúčové kompetencie perceptions of teaching physics postoj študentov k fyzike students' approach to physics vnímanie vyučovania fyziky
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.