Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 29  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus4993^"
  1. Návrh využitia nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti AGROSPOL KYSUCE s.r.o. a jej produktov
    Hanuliaková Silvia  Babčan Miroslav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing direct marketing advertising vzťahy s verejnosťou podpora predaja reklama marketingová komunikácia imidž komunikačný mix priamy marketing
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90690
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  2. Návrh pre zlepšenie marketingovej komunikácie v spoločnosti AITEN, a.s., Trnava
    Urbán Peter  Jakábová Martina (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    MTF ;
    priemyselné manažérstvo Industrial Management advertising marketing vzťahy s verejnosťou marketingová komunikácia reklama
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90417
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  3. Návrh nástrojov marketingovej komunikácie vybraných výrobkov výrobného družstva TATRACHEMA, VD Trnava : Diplomová práca
    Ďurišová Vladimíra ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2011 . - 91 s., CD-ROM
    direct marketing priamy marketing vzťahy s verejnosťou podpora predaja reklama komunikačný mix imidž priemyselné manažérstvo Industrial Management
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=68061
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  4. Návrh propagačnej komunikácie podniku ako súčasti zlepšovania manažérstva kvality
    Szemová Alexandra  Pastucha Branislav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2010
    MTF ;
    kvalita produkcie Quality of Production promotion priamy marketing promotion kvalita komunikácia komunikačné kanály propagácia reklama podpora predaja vzťahy s verejnosťou quality direct marketing
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=52872
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh opatrení na zlepšenie využitia nástrojov marketingového mixu vo firme ETI ELB s.r.o., Báhoň
    Šotníková Michaela  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    STU v Bratislave MTF UPMK, 2010
    MTF ;
    marketing mix product marketingový mix produkt cena distribúcia reklama podpora predaja vzťahy s verejnosťou price advertising
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=27113
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Public relations : moderně a účinně
    Svoboda Václav 
    2., aktual. a dopl. vyd.
    Praha : Grada, 2009 . - 240 s
    ISBN 978-80-247-2866-7
    Public Relations vzťahy s verejnosťou
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0110
    Public relations

    kniha

  7. Návrhy opatrení na zlepšenie vývoja, rozvoja a etablovania sa firmy na rôznych trhoch v spoločnosti Euro SITEX, s.r.o. Příbram = Proposals of measures to improve development and establishment the business on various markets in company Euro SITEX, s.r.o. Příbram : Bakalárska práca
    Stanko Tomáš  Burcl Rudolf (xxx) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
    MTF ; . - 56 s 1 CD-ROM
    marketing marketingová komunikácia reklama vzťahy s verejnosťou
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0100
    kniha

    kniha

  8. Analýza a tvorba systému integrovanej marketingovej komunikácie v spoločnosti DEMA Senica, a.s. = The analyse and making of the system of integrated marketing communication in the company DEMA a.s. Senica : Diplomová práca
    Sloboda Martin  Jedlička Milan (xxx) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2007
    MTF ; . - 88 s príl (1 CD-ROM)
    integrovaná marketingová komunikácia predaj vzťahy s verejnosťou reklama
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Integrovaný komunikačný mix = Integrated communication mix : Bakalárska práca
    Libová Zuzana  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2007
    MTF ; . - 57 s príl., 1 CD-ROM
    komunikačný mix marketingová komunikácia vzťahy s verejnosťou
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  10. Nová pravidla marketingu a PR : Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální matrketing a online médiá pro přímé oslovení zákazníků
    Scott David Meerman 
    1. vyd.
    Brno : Zoner Press, 2007 . - 272 s
    ISBN 978-80-86815-93-0
    marketingové stratégie internet reklama na internete vzťahy s verejnosťou
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FEI0001
    SJF1000
    MTF0110
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.