Výsledky vyhľadávania
- Tools of marketing communication and their impact on the consumer behavior of Generation Z / aut. Matúš Cagala, Dagmar Babčanová
Cagala Matúš ; 064000 Babčanová Dagmar ; 064000
DOKBAT 2023 : . S. 92-105
marketing marketing communication generation Z consumer behaviour
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Propagačné videoklipy SvF o bakalárskych študijných programoch
Bisták Andrej ; 010270
Spektrum : . Roč. 27, č. 7-8 (2021), s. 42-43
propagácia video marketing bakalárske štúdium priemysel 4.0
https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2021-2022/07-08.pdf
článok z periodika
GII - Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
I3 - Iný výstup publikačnej činnosti z časopisu - Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy / aut. Eva Hanuláková, a kol
Hanuláková Eva a kol.
1. vyd.
Bratislava Wolters Kluwer 2021 . - 363 s.
ISBN 978-80-571-0438-4
marketing
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 1 0 - Tohle je marketing! / aut. Seth Godin
Godin Seth
1. vyd.
Praha Grada 2020 . - 206 s.
ISBN 978-80-271-2567-8
marketingFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 1 0 - Vplyv udržateľnej právnej stratégie na tvorbu udržateľnej marketingovej stratégie v priemyselných podnikoch / aut. Martin Császár, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
Császár Martin ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000 Sakál Peter ; 064000
Fórum manažéra : . Roč. 16, č. 1 (2020), s. 4-11
udržateľná právna stratégia stratégia výhra - výhra marketing manažment
článok z periodika
ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore / aut. Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina
Koman Gabriel Holubčík Martin Kubina Milan
Žilina EDIS 2020 . - 200 s.
ISBN 978-80-554-1702-8
marketing prezentácia
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 1 0 - Manažment zdrojov a marketing v umení a kreatívnom priemysle / aut. Branislav Jelenčík
Jelenčík Branislav ; 059190 Vinárčiková Jana ; 055150 (rec.) Siváček Miroslav (rec.) Maniková Jana (rec.)
1. vydanie
Bratislava : Spektrum STU, 2020 . - 282 s. [13,3 AH] 140 ks
ISBN 978-80-227-5063-9
manažment marketing projektové riadenie riadenie projektov umenie kreatívny priemysel
učebnica
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celokFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FAR 19 1 0 0 - Selling Science: How to Use Business Skills to Win Support for Scientific Research / aut. Steven Judge, Richard Lucas
Judge Steven Lucas Richard
1st Edition
London: World Scientific Publishing Europe, 2019 . - 116 s.
ISBN 9781786345738
marketing marketing communication Scientific Writing Guides Collection e-kniha
monografia
AEB - EbookFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné SVF 1 0 0 0 - Využitie ohraničenia staveniska vo verejnom priestranstve
Bisták Andrej ; 010270 Kanková Katarína Horváth Slavomír Antošová Naďa ; 010270
Eurostav : . Roč. 25, č. 10 (2019), s. 30-32
marketing komunikácia technológia stavieb výstavba oplotenie
článok z periodika
BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu - Marketingová komunikácia aj na stavenisku - prečo nie?
Bisták Andrej ; 010270 Antošová Naďa ; 010270
Spektrum : . Roč. 25, č. 1 (2019), s. 23
marketing komunikácia technológia stavieb výstavba
https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2019-2020/01.pdf
článok z periodika
GII - Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
GLOB - záznamy, ktoré neprešli globalkami