Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 498  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus8434^"
  1. Propagačné videoklipy SvF o bakalárskych študijných programoch
    Bisták Andrej ; 010270 
    Spektrum : . Roč. 27, č. 7-8 (2021), s. 42-43
    propagácia video marketing bakalárske štúdium priemysel 4.0
    https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2021-2022/07-08.pdf
    článok z periodika
    GII - Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    I3 - Iný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Tohle je marketing! / aut. Seth Godin
    Godin Seth 
    1. vyd.
    Praha Grada 2020 . - 206 s.
    ISBN 978-80-271-2567-8
    marketing
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0010
    Tohle je marketing!

    kniha

  3. Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore / aut. Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina
    Koman Gabriel  Holubčík Martin Kubina Milan
    Žilina EDIS 2020 . - 200 s.
    ISBN 978-80-554-1702-8
    marketing prezentácia
    učebnica
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0010
    kniha

    kniha

  4. Vplyv udržateľnej právnej stratégie na tvorbu udržateľnej marketingovej stratégie v priemyselných podnikoch / aut. Martin Császár, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    Császár Martin ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000 Sakál Peter ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 16, č. 1 (2020), s. 4-11
    udržateľná právna stratégia stratégia výhra - výhra marketing manažment
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  5. Manažment zdrojov a marketing v umení a kreatívnom priemysle / aut. Branislav Jelenčík
    Jelenčík Branislav ; 059190  Vinárčiková Jana ; 055150 (rec.) Siváček Miroslav (rec.) Maniková Jana (rec.)
    1. vydanie
    Bratislava : Spektrum STU, 2020 . - 282 s. [13,3 AH] 140 ks
    ISBN 978-80-227-5063-9
    manažment marketing projektové riadenie riadenie projektov umenie kreatívny priemysel
    učebnica
    ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    FAR19100
    kniha

    kniha

  6. Marketingová komunikácia aj na stavenisku - prečo nie?
    Bisták Andrej ; 010270  Antošová Naďa ; 010270
    Spektrum : . Roč. 25, č. 1 (2019), s. 23
    marketing komunikácia technológia stavieb výstavba
    https://www.stuba.sk/buxus/docs/stu/informacie_o/diani_na_stu/spektrum/2019-2020/01.pdf
    článok z periodika
    GII - Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    článok

    článok

  7. Využitie ohraničenia staveniska vo verejnom priestranstve
    Bisták Andrej ; 010270  Kanková Katarína Horváth Slavomír Antošová Naďa ; 010270
    Eurostav : . Roč. 25, č. 10 (2019), s. 30-32
    marketing komunikácia technológia stavieb výstavba oplotenie
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  8. Strategija ustojčivogo razvitija na promyšlennych predprijatijach kak sistemnaja osnova formirovanija ustojčivoj marketingovoj strategii / aut. Martin Császár, Peter Sakál, Jaromíra Vaňová
    Császár Martin ; 064000  Sakál Peter ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000
    Problemy funkcionirovanija i razvitija territoriaľnych sociaľno-ekonomičeskich sistem : . S. 1-9
    marketing management sustainable law strategy
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  9. Základy marketingu / aut. Miroslav Karlíček
    Karlíček Miroslav 
    2., přepr. a rozšíř. vyd.
    Praha Grada 2018 . - 285 s.
    ISBN 978-80-247-5869-5
    marketing
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    Základy marketingu

    kniha

  10. Propagácia a podpora environmentálne vhodných výrobkov ako dôležitá proenvironmentálna aktivita / aut. Miroslav Rusko, Vojtech Kollár
    Rusko Miroslav ; 065200  Kollár Vojtech
    Globálne existenciálne riziká 2018 : . S. 108-122
    environment marketing
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok