Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus9230^"
  1. Riziko v kontexte marketingovej komunikácie
    Rybanský Rudolf  Brieniková Jana ; M4000
    K problémom mediálnej komunikácie II. : . s.489-491
    komunikácia marketingová
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu - úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Smolenice, 3.-4.11.2009
    Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010 . - 244 s
    ISBN 978-80-8105-161-6
    komunikácia marketingová mediálna komunikácia
    zborník (príspevkov)
    (2) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  3. Využitie marketingovej komunikácie pri etablovaní podnikateľského subjektu na trhu : bakalárska práca
    Vulgánová Denisa  Pavlendová Gabriela (xxx) ; V240
    Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2005
    MTF ; . - 47s príl.+ 1CD
    priemyselné inžinierstvo a manažment komunikácia marketingová
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  4. Využívanie osobnej komunikácie v marketingovej praxi
    Hrablik Martin (xxx)  Tvrdoňová Martina
    Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2005
    MTF ; . - 51s príl.+ l CD
    priemyselné inžinierstvo a manažment komunikácia marketingová
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Koncepcia budovania integrovanej marketingovej komunikácie. Concepts for building of the intergrated marketing communication
    Jedlička Milan ; M190 
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 17 (2004), s.91-96
    komunikácia marketingová koncepcia
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  6. Marketingová komunikácia v podnikoch hospodáriacich podľa princípov TQM na Slovensku - súčasný stav a perspektíva. Marketing communication in companies operated according to TQM
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore . s.335-339
    komunikácia marketingová
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    (1) - článok
    článok

    článok

  7. Marketingové komunikačné stratégie.
    Jedlička Milan ; M190 
    1. vyd
    Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004 . - 248 s
    ISBN 80-89034-72-1
    komunikácia marketingová stratégia marketingová
    učebnica
    ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF10100
    kniha

    kniha

  8. Medzinárodný marketing - marketingová komunikácia v podmienkach priemyselného podniku : Bakalárska práca
    Hanečáková Silvia  Šefčíková Miriam (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2003
    MTF ; . - 80 s príl.
    priemyselné inžinierstvo a manažment komunikácia marketingová marketing medzinárodný
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  9. Marketingová komunikace
    Foret Miroslav 
    1. vyd.
    Brno : Computer Press, 2003 . - 275 s
    ISBN 80-7226-811-2
    komunikácia marketingová
    monografia
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0120
    kniha

    kniha

  10. Kvalita marketingovej komunikácie a jej väzby na manažérstvo reklamácií
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Multidimenzionálne aspekty kvality : . s.113-118
    komunikácia marketingová kvalita Spotrebiteľ
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.