Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stus9528^"
  1. Podpora smart rozvoja združením Slovak Smart City Cluster Aut. Maroš Finka, Igor Wzoš
    Finka Maroš ; 902022  Wzoš Igor
    Urbanizmus a územní rozvoj . Roč. 26, č. 5 (2023), s. 67-68
    supporting development promotion concept of smart cities
    článok z periodika
    BDE - 12/Odborné práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných zahraničných časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. The Thriving Professor: A Guide to a Career in Universities and Colleges / aut. Martin H. Krieger
    Krieger Martin H. 
    1st Edition
    London: World Scientific Publishing, 2018 . - 276 s.
    ISBN 9789813237513
    promotion Scientific Writing Guides Collection e-kniha
    monografia
    AEB - Ebook
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SVF1000
    kniha

    kniha

  3. Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Motosam a.s. s využitím marketingových nástrojov
    Líšková Barbora ; J  Součková Ingrid (škol.) ; J120
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    SJF ; 19.06.2014 ; 649
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises price SWOT analysis promotion product interview place marketing mix cena rozhovor pozorovanie propagácia produkt miesto marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103713
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  4. Návrh opatrení na zlepšenie využitia marketingových aktivít na podporu budovania značky v podniku Lignofer spol. s r.o., Trnava
    Baričičová Slávka ; M  Prajová Vanesa (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 25.06.2014 ; 175 . - 53s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management promotion marketing mix marketing značka marketingová komunikácia marketingový mix marketingové aktivity
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93134
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  6. Návrh na efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku 3M Plast, s.r.o.
    Balgavá Monika ; M  Bestvinová Viera (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 81s CD ROM
    priemyselné manažérstvo Industrial Management promotion place price product marketing tools marketing mix propagácia distribúcia cena produkt marketingové nástroje marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93055
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  7. Vypracovanie projektu aplikácie nástrojov marketingového mixu v súlade s manažérstvom kvality v skúmanej organizácii
    Serišová Katarína ; M  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 . - 80s CD ROM
    inžinierstvo kvality produkcie Engineering of Production Quality promotion place price product marketing mix ľudia propagácia distribúcia cena produkt marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=76969
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  8. Aktuálne problémy návštevnosti Lokality svetového kultúrneho dedičstva.Drevené chrámy v slovenskej časti Karpatského oblúka
    Kráľová Eva ; A3130  Lisická Ivana
    Folia Turistica 2 . s.165-169
    partnerstvo Ponuka produkt motivácia návštevnosti Partnership promotion world heritage Svetové kultúrne dedičstvo UNESCO
    článok zo zborníka
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. kniha

    kniha

  10. Návrh projektu zlepšovania aplikácie marketingového mixu v Spoločnosti KOVÁČ, s.r.o. : Diplomová práca
    Temiaková Eva  Šalgovičová Jarmila (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2011
    MTF ; . - 103 s., CD-ROM
    promotion price product strategy marketing mix propagácia distribúcia cena produkt stratégia marketingový mix priemyselné manažérstvo Industrial Management
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66892
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.