Výsledky vyhľadávania

  1. Aplikácia nástrojov marketingového mixu vo vybranej firme
    Gregušová Viktória ; 902024  Porgeszová Hana ; 902023 (škol.)
    2020
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 24.06.2020 ; Študijný odbor : chemické inžinierstvo a technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150728
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  2. Proces zvýšenia predaja produktov pomocou technologického špecialistu
    Miklušáková Klaudia ; 902024  Porgeszová Hana ; 902023 (škol.)
    2020
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 24.06.2020 ; Študijný odbor : chemické inžinierstvo a technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150868
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  3. Návrh marketingového plánu pre vybranú novovznikajúcu firmu
    Nosková Veronika ; 902024  Janáková Hana ; 902023 (škol.)
    2019
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 28.05.2019 ; Študijný odbor : 5.2.18. chemické technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=143058
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  4. Efektivizácia vybraných prvkov marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
    Setnická Terézia ; 902024  Janáková Hana ; 902023 (škol.)
    2018
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 29.05.2018 ; Študijný odbor : 5.2.18. chemické technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=136392
    diplomová práca
    kniha

    kniha