Výsledky vyhľadávania
- Customers‘ Preferences in Mobile Marketing in the Southeast Asian Countries / aut. Miloš Hitka, Dagmar Cagáňová, Silvia Lorincová, Jozef Metke, Balážová Žaneta
Hitka Miloš Cagáňová Dagmar ; 064000 Lorincová Silvia Metke Jozef Balážová Žaneta
Management Trends in the Context of Industry 4.0 . S. 1-10
marketing campaign banners customer customers' preferences
https://eudl.eu/doi/10.4108/eai.4-12-2020.2303444
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Introduction of a new mobile player app store in selected countries of southeast Asia / Peter Štarchoň, Milota Vetráková, Jozef Metke, Silvia Lorincová, Miloš Hitka, Dagmar Weberová
Štarchoň Peter Vetráková Milota Metke Jozef Lorincová Silvia Hitka Miloš Weberová Dagmar
Social sciences . Vol. 7, iss. 9 (2018)
článok z periodika
(1) - článok