Výsledky vyhľadávania

  1. Uplatnenie metódy riadenia procesov v manažérstve kvality. Application method of process management in quality management
    Šrubařová Ružena ; M300  Kučerová Marta ; M4000
    JAKOST 2002. QUALITY 2002 : . s.F11-F21
    manažérstvo kvality riadenie procesov
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  2. Manažérstvo kvality procesov
    Šrubařová Ružena ; M300  Kučerová Marta ; M4000
    Kvalita . Roč. 10, č. 1 (2002), s.19-22
    manažérstvo kvality manažérstvo procesov
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  3. Použitie štatistických metód vo výrobnom procese. The using of statistical methods in production
    Kučerová Marta ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    TRANSFER 2001 : . s.394-399
    štatistické metódy výrobný proces
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    (1) - skriptá
    článok

    článok

  4. Uplatnenie CRM - riadenie vzťahov so zákazníkmi. Application of customer relationship management (CRM)
    Šrubařová Ružena ; M300  Kučerová Marta ; M4000
    Vedecké práce Materiálovotechnologickej fakulty Slovenskej technickej univerzity v Bratislave so sídlom v Trnave. Research Papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava : . s.149-154
    CRM zákazník
    článok zo zborníka
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    článok

    článok

  5. Integrácia informačných systémov. Integration of information systems
    Šrubařová Ružena ; M300 
    Akademická Dubnica 2001 : . s.413-416
    informačné systémy
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  6. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
    Kučerová Marta ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.31-33
    spokojnosť zákazníkov
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  7. Kvalita v manažérstve projektovania. Quality in project management
    Šrubařová Ružena ; M300 
    CO-MAT-TECH 2000 : . s.283-287
    kvalita-manažment manažérstvo
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  8. Uplatnenie štatistických metód pri overovaní zhody dodávok. Using statistical methods for the compliance review
    Kučerová Marta ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    Akademická Dubnica 2000 : . s.331-334
    štatistické metódy manažment kvality
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  9. Zlepšovanie kvality služieb finančných inštitúcií prostredníctvom marketingovej komunikácie so zákazníkom
    Šalgovičová Jarmila ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    Marketing služeb v praxi finančních institucí. : . s.67-71
    finančné inštitúcie marketingová komunikácia
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  10. Služby finančných inštitúcií v elektronickom bankovníctve
    Šrubařová Ružena ; M300  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Marketing služeb v praxi finančních institucí. : . s.73-77
    internet Bankovníctvo-služby
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok