Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 107  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_auth stu32770 xcla^"
  1. Formovanie marketingovej stratégie. Forming of marketing strategy
    Jedlička Milan ; M190 
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 22 (2007), s.61-66
    marketingová stratégia trhová ekonomika marketingový mix
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Marketingová stratégia podniku
    Jedlička Milan ; M190 
    Strategický manažment v praxi manažéra . s.169-192
    marketingová stratégia
    kapitola(článok) z dokumentu
    článok

    článok

  3. Nové trendy pri tvorbe marketingových koncepcií. New trends in creating marketing conceptions
    Jedlička Milan ; M190 
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 23 (2007), s.39-47
    marketing produkty dopyt Ponuka
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  4. Marketing a jeho využívanie pri zvyšovaní konkurencieschopnosti slovenských podnikov
    Jedlička Milan ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.171-176
    marketing
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. Základné typy koncepcií podľa úrovne ponuky
    Jedlička Milan ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.33-41
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  6. Marketing a manažérstvo kvality
    Jedlička Milan ; M190  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.89-118
    marketing manažérstvo kvality
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  7. Kontroling ako podpora marketingového manažmentu
    Jedlička Milan ; M190  Bestvinová Viera ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.150-171
    kontroling
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  8. Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
    Jedlička Milan ; M190  Lenhardt Ján ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.9-33
    marketing informačný systém
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. Využívanie štatistických metód pri zvyšovaní úrovne informovanosti podnikového manažmentu
    Jedlička Milan ; M190  Urdziková Jana ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.73-89
    štatistické metódy podnikový manažment
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  10. Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
    Jedlička Milan ; M190  Molnárová Dagmar ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.