Výsledky vyhľadávania
- Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu
Hrmo Roman ; M220 Krpálková Krelová Katarína ; M220
1. vyd
Bratislava : STU v Bratislave, 2010 . - 176 s
ISBN 978-80-227-3249-9
kvalita školy kvalita vyučovacieho procesu
učebnica
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
(1) - skriptá
(1) - učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 6 1 0 0 - Úvod do vedeckej práce. Introduction to research
Hrmo Roman ; M220 Krpálková Krelová Katarína ; M220
1. vyd
Trnava : AlumniPress, 2008 . - 118 s
ISBN 978-80-8096-069-8
vedecká práca
učebnica
BAB - Odborné monografie vydané v domácich vydavateľstvách
O1 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako celokFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 12 1 0 1 - Seminár k pedagogickej praxi - učebné texty pre učiteľov technických, chemických a strojárskych predmetov : Seminary to the Pedagogical Practice- Learning Text for Teachers of Technical Chemical Subjects
Vašková Ľubica ; M220 Hrmo Roman ; M220
Bratislava : STU v Bratislave MtF KIPP, 2004 . - 50 s
ISBN 80-227-2150-6
pedagogická prax
učebnica
BCI - Skriptá a učebné texty
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok - Materiálne prostriedky vyučovania technických predmetov: Učebné texty k modulu č. 5 : Material Equipment of Teaching Technical Subjects. Learning Text for Module 5
Driensky Dušan ; M220 Hrmo Roman ; M220
Bratislava : STU v Bratislave MtF KIPP, 2004 . - 60 s
ISBN 80-227-2159-X
vyučovanie technických predmetov
učebnica
BCI - Skriptá a učebné texty
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok - Materiálne didaktické prostriedky : Experimentálny učebný text grantového projektu Vega Vysokoškolská pedagogika pre učiteľov - inžinierov podľa európskych štandardov
Driensky Dušan ; M220 Hambalík Alexander ; M220 Hrmo Roman ; M220
1. vyd
Bratislava : STU v Bratislave, 1998 . - 40 s
ISBN 80-227-1118-7
didaktické prostriedky
učebnica
BCI - Skriptá a učebné texty
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok