Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_auth stu42111 amg^"
  1. Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM
    Podskľan Adrián  Šalgovičová Jarmila ; M4000 Hyršlová Jaroslava
    1. vyd
    Hnúšťa : AP SOLUTION, 2004 . - 215 s
    ISBN 80-968734-5-8
    environmentálny manažment marketingová stratégia kvalita
    monografia
    AAB - Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF8100
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.