Výsledky vyhľadávania

  1. Prístupy k meraniu hodnoty značky
    Molnárová Dagmar ; M190 
    Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management . Roč. III, č. 5 (2009), s.58-63
    značka ochranná známka
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    článok

    článok

  2. Vzdelávanie a metódy hodnotenia vzdelávacieho procesu pri výučbe manažérskych predmetov. Education and assessment methods of education process for managerial subjects teaching
    Urdziková Jana ; M4000  Makyšová Helena ; M4000 Molnárová Dagmar ; M190
    Inovácie 2008 : . s.44-49
    vzdelávací proces metódy manažérske vzdelávanie
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    (2) - článok
    článok

    článok

  3. Assessment as a part of evaluation process of university education
    Makyšová Helena ; M4000  Urdziková Jana ; M4000 Molnárová Dagmar ; M190
    Management, Economics and Business Development in the new European Conditions :
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    (4) - článok
    článok

    článok

  4. Changes leading to an increase in enterprise competitiveness
    Urdziková Jana ; M4000  Molnárová Dagmar ; M190
    Management, Economics and Business Development in the new European Conditions :
    konkurencieschopnosť zákazník
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    (1) - článok
    článok

    článok

  5. Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
    Jedlička Milan ; M190  Molnárová Dagmar ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    článok

    článok

  6. Význam hodnoty značky pri získavaní konkurenčnej výhody
    Molnárová Dagmar ; M190 
    Fórum Manažéra . Vol. 2, č. 2 (2006), s.33-35
    značka obchodná konkurencia
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  7. Ochranná známka - nevyhnutnosť dnešnej doby
    Molnárová Dagmar ; M190  Bestvinová Viera ; M4000
    Fórum Manažéra . Vol. 2, č. 2 (2006), s.30-32
    ochranná známka
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    (1) - monografia
    článok

    článok

  8. Kontroling ako podpora marketingového manažmentu. Controlling in support of marketing management
    Bestvinová Viera ; M4000  Molnárová Dagmar ; M190
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 20 (2006), s.15-19
    kontroling marketing manažment
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    (1) - monografia
    článok

    článok

  9. Customer - the key to competitive advantage
    Urdziková Jana ; M4000  Molnárová Dagmar ; M190
    Management, Economics and Business Development in the New European Conditions :
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    (1) - skriptá
    (3) - článok
    článok

    článok

  10. Proceeding of environmental oriented creation of marketing plan. Postup tvorby environmentálne orientovaného marketingového plánu
    Jacinto Assuncao Domingos ; M4000  Molnárová Dagmar ; M190
    CO-MAT-TECH 2006. 14. medzinárodná vedecká konerencia (Trnava, 19.-20.10.2006) . s.442-446
    Plánovanie marketingové
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok