Výsledky vyhľadávania
- Information security in integrated marketing communication / Jana Urdziková, Pavel Beňo
Urdziková Jana Beňo Pavel
Marketing identity: Explosion of innovations . (2014), s. 559-572
článok zo zborníka
(1) - dizertačná práca
(1) - článok - Štandardizácia systému manažérstva informačnej bezpečnosti
Jakábová Martina ; M4000 Urdziková Jana ; M4000
Informačné a komunikačné technológie v riadení a vzdelávaní [elektronický zdroj] : . s.CD-ROM, [16] s.
manažérstvo informačnej bezpečnosti norma
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Standardization of Information Security Management System: ISO/IEC 27001:2005, ITIL, CoBIT
Jakábová Martina ; M4000 Urdziková Jana ; M4000 Mironovová Emília ; M0100
International Journal of Recent Contributions from Engineering, Science & IT (iJES) [elektronický zdroj] . Vol. 1, Iss. 2 (2013), s.online, 11-18 p.
terms-information Security Management
http://online-journals.org/i-jes/article/view/2937
článok z periodika
ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Communication - Important Means of the Complaints Management
Urdziková Jana ; M4000
Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management . Roč. 6, č. 11 (2012), s.90-97
customer communication process
článok z periodika
ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
(1) - skriptá
(2) - článok - The customer relationship management in terms of business practice in Slovakia
Urdziková Jana ; M4000 Jakábová Martina ; M4000 Saniuk Sebastian
Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 20, Special Number (2012), s.26-34
customer customer relationship
článok z periodika
ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
(1) - článok - Developing the Competence of the Managers in Selected Manufacturing Enterprises Operating in the Slovak Republic
Jakábová Martina ; M4000 Babčanová Dagmar ; M4000 Cagáňová Dagmar ; M4000 Hrablik Martin ; M4000 Urdziková Jana ; M4000 Beňo Rastislav ; M4000
Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : . s.256-264
project management competences
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Importance of CRM in enterprises
Urdziková Jana ; M4000 Jakábová Martina ; M4000
Zarzadzanie wiedza a zarzadzanie zasobami ludzkimi : . s.257-275
kapitola(článok) z dokumentu
AEC - Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(2) - článok - Research of the factors that influence the selection and implementation of integrated marketing communication tools in respect
Šalgovičová Jarmila ; M4000 Urdziková Jana ; M4000 Prajová Vanesa ; M4000
Fórum Manažéra . Č. 1 (2012), s.42-45
marketing communication customer satisfaction
článok z periodika
ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Applying the principle of customer focus in business practice in Slovakia
Urdziková Jana ; M4000
In Look Days 2012 [elektronický zdroj] : . s.[1-6]
manažérstvo kvality výskum
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(1) - článok - Complaints management in terms of business practice in Slovakia
Urdziková Jana ; M4000 Jakábová Martina ; M4000
IC3K 2011. 3rd International Joint Conference on Knowledge Discovery, Knowledge Engineering and Knowledge Management. Paris, France 26-29 October, 2011. IJCCI 2011. 3rd International Joint Conference on Computational Intelligence. Paris, France 24-26 October, 2011 : . s.302-305
complaints management business practice
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(2) - článok