Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_auth stu80674 ddz^"
  1. Prístupy k tvorbe vybraných komunikačných stratégií v prostredí vinárskych podnikov
    Coskun Lucia ; 902020  Zajko Marián ; 902020 (škol.)
    2020
    902020 ; 25.08.2020 ; ekonómia a manažment ; D-OEM

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=163639
    dizertačná práca
    kniha

    kniha

  2. Social- Media-Marketing am Beispiel der Versicherungsbranche
    Hilker Claudia ; 902020  Zajko Marián ; 902020 (škol.)
    2016
    902020 ; 03.11.2016 ; 3.3.11. odvetvové a prierezové ekonomiky ; D-OPE

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103490
    dizertačná práca
    kniha

    kniha

  3. Higher Education Modelling – Development, Application and Perspectives
    Gläß Michaela ; 902020  Zajko Marián (škol.)
    2015
    902020 ; 29.04.2015 ; 3.3.11. odvetvové a prierezové ekonomiky ; D-OPE

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95393
    dizertačná práca
    kniha

    kniha

  4. The impact of social media on employee commitment: an empirical investigation in the field of customer care
    Scholz Marcus ; 902020  Zajko Marián (škol.)
    902020 ; 06.06.2014 ; 621

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95376
    dizertačná práca
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.