Výsledky vyhľadávania

  1. Špecifiká marketingu na internete
    Vojtas Michal ; 902024  Špirko Dušan ; 902024 (škol.)
    2017
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 11.07.2017 ; Študijný odbor : 5.2.14. automatizácia, 5.2.52. priemyselné inžinierstvo ; Študijný program : B-AIMCHP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=139461
    bakalárska práca
    kniha

    kniha

  2. E-shopping a jeho formy
    Setnická Terézia ; 902024  Špirko Dušan ; 902024 (škol.)
    2016
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 12.07.2016 ; Študijný odbor : 5.2.14. automatizácia, 5.2.52. priemyselné inžinierstvo ; Študijný program : B-AIMCHP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=135470
    bakalárska práca
    kniha

    kniha

  3. Špecifiká marketingu vo franšízach
    Špotáková Kristína ; 902024  Špirko Dušan (škol.)
    2015
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 14.07.2015 ; Študijný odbor : 5.2.14. automatizácia, 5.2.52. priemyselné inžinierstvo ; Študijný program : B-AIM

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93714
    bakalárska práca
    kniha

    kniha

  4. Komunikácia malej firmy so zákazníkom
    Píšová Dominika ; 902024  Špirko Dušan (škol.)
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 16.07.2014 ; Študijný program : 104

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=93696
    bakalárska práca
    kniha

    kniha