Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_auth stu91419 brz^"
  1. Inovácie v ochrane spotrebiteľa : [elektronický zdroj] : Podpora šírenia vedomostí o integrovanej marketingovej komunikácii s ohľadom na bezpečnosť informácií a ochranu zákazníka v podnikateľskej praxi. Zborník vedeckých prác z výskumného grantu VEGA č. 1/0558/12. Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity - "Explózia" inovácií, 04. - 05.11.2014, Smolenice, SR / ed. Jarmila Šalgovičová, Rudolf Rybanský ; rec. Miroslava Szarková, Andrea Holková
    Šalgovičová, Jarmila (ed.) Rybanský, Rudolf (ed.) Szarková, Miroslava (rec.) Holková, Andrea ; M4000 (rec.)
    Marketing Identity - "Explózia" inovácií 4. - 5. november 2014 : Smolenice, SR
    1. vyd.
    Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014 . - CD-ROM, 89 s.
    ISBN 978-80-8105-636-9
    zborník (príspevkov)
    (2) - článok
    kniha

    kniha

  2. Marketing Identity - Dizajn, ktorý predáva [elektronický zdroj] : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie uskutočnenej v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku, v dňoch 4. - 5. novembra 2013
    Rybanský Rudolf (ed.)  Zaušková Anna (ed.) Klementis Martin (rec.) Lukáč Michal (rec.)
    1. vyd.
    Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2013 . - online
    ISBN 978-80-8105-554-6
    https://docs.google.com/file/d/0B9mEWZ7toNFNUlBYeXRqVFpjLVk/edit?pli=1
    zborník (príspevkov)
    (8) - článok
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.