Výsledky vyhľadávania

  1. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika ; 064000  Sakál Peter ; 064000
    Kvalita : . Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33
    marketingová stratégia priemyselný podnik
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  2. Od návrhu konceptu udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania k jeho systémovým implikáciám / aut. Peter Sakál
    Sakál Peter ; 064000 
    Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : . S. 1-15
    spoločensky zodpovedné podnikanie marketingová stratégia
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  3. Strategický kontroling v marketingu a marketingová stratégia
    Bestvinová Viera ; M4000  Černá Ľubica ; M4000 Campbell Jana ; M190
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 25 (2008), s.9-13
    kontroling marketingová stratégia
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  4. Formovanie marketingovej stratégie. Forming of marketing strategy
    Jedlička Milan ; M190 
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 22 (2007), s.61-66
    marketingová stratégia trhová ekonomika marketingový mix
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  5. Marketingová stratégia podniku
    Jedlička Milan ; M190 
    Strategický manažment v praxi manažéra . s.169-192
    marketingová stratégia
    kapitola(článok) z dokumentu
    článok

    článok

  6. Marketingová stratégia verzus komplexné environmentálne manažérstvo kvality
    Podskľan Adrián  Sakál Peter ; M4000 Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Trendy v systémoch riadenia podnikov . s.99-103
    marketingová stratégia manažérstvo kvality
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  7. Marketingová stratégia a jej nezastupiteľné miesto v systéme manažérstva kvality
    Jedlička Milan ; M190 
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.28-30
    marketingová stratégia manažérstvo kvality
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  8. Formovanie a využitie marketingovej stratégie v manažérskych procesoch
    Jedlička Milan ; M190 
    Kvalita . Roč. 9, č. 3 (2001), s.42-44
    marketingová stratégia
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  9. Marketingové stratégie a ciele. Marketing strategies and goals
    Podskľan Adrián  Sekera Branislav ; M190
    CO-MAT-TECH 2000 : . s.225-229
    marketingová stratégia
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    (1) - monografia
    (2) - článok
    článok

    článok

  10. Marketingová stratégia ako významný nástroj TQM. Marketing strategy as an important tool of TQM
    Jedlička Milan ; M190 
    Jakost 99. Quality 99 : . s.D-39/D-43
    marketingová stratégia TQM
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    (1) - skriptá
    článok

    článok