Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_auth stus12890 xcla^"
  1. Service sharing among IMS domains
    Kováčik Tomáš ; I100  Kotuliak Ivan ; I100
    CompSysTech´11, Proceedings of the 12th International Conference on Computer Systems and Technologies Vienna, Austria, June 16-17, 2011 . s.435-441
    IMS zdieľanie služieb spokojnosť zákazníkov doručovanie služieb
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka
    Bílý Matej  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Normalizácia . Roč. 12, č. 1 (2006), s.16-17
    ISO normalizácia spokojnosť zákazníkov
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Uplatňovanie metód monitorovania spokojnosti zákazníkov v podnikovej praxi
    Kučerová Marta ; M4000 
    Fórum Manažéra . Vol. 2, č. 2 (2006), s.26-29
    spokojnosť zákazníkov podniková prax
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    (1) - článok
    článok

    článok

  4. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov v organizáciách poskytujúcich služby. Monitoring of customers satisfaction in services providing organizations
    Kučerová Marta ; M4000 
    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV : . s.96-100
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. Povinnosti a záväzky štátu a organizácie k štandardu kvality ako predpoklad zabezpečovania spokojnosti zákazníka. Duties and obligations of a state and organisations related to a guality standard contributing to customer satisfaction
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Akademická Dubnica 2004 : . s.533-536
    kvalita spokojnosť zákazníkov
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  6. Monitoring spokojnosti zákazníkov v manažérstve kvality a marketingu. Projekt VEGA č. 1/0103/03
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Nové trendy v manažérstve kvality : . s.168-173
    manažérstvo kvality marketing spokojnosť zákazníkov
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  7. Monitorovanie spokojnosti našich zákazníkov - študentov. The monitoring of our customer satisfaction - students
    Paulová Iveta ; M300  Kučerová Marta ; M4000
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 15 (2003), s.115-120
    spokojnosť zákazníkov
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  8. Monitoring spokojnosti zákazníka prostredníctvom práce so sťažnosťami a reklamáciami. Monitoring customers satisfaction via claims
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    JAKOST 2002. QUALITY 2002 : . s.C1-C6
    spokojnosť zákazníkov reklamácie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
    Kučerová Marta ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.31-33
    spokojnosť zákazníkov
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  10. Monitorovanie spokojnosti a lojality zákazníkov
    Kučerová Marta ; M4000 
    CO-MAT-TECH 99 : . s.181-185
    spokojnosť zákazníkov
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.