Výsledky vyhľadávania
- Service sharing among IMS domains
Kováčik Tomáš ; I100 Kotuliak Ivan ; I100
CompSysTech´11, Proceedings of the 12th International Conference on Computer Systems and Technologies Vienna, Austria, June 16-17, 2011 . s.435-441
IMS zdieľanie služieb spokojnosť zákazníkov doručovanie služieb
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka
Bílý Matej Šalgovičová Jarmila ; M4000
Normalizácia . Roč. 12, č. 1 (2006), s.16-17
ISO normalizácia spokojnosť zákazníkov
článok z periodika
BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu - Uplatňovanie metód monitorovania spokojnosti zákazníkov v podnikovej praxi
Kučerová Marta ; M4000
Fórum Manažéra . Vol. 2, č. 2 (2006), s.26-29
spokojnosť zákazníkov podniková prax
článok z periodika
BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
(1) - článok - Monitorovanie spokojnosti zákazníkov v organizáciách poskytujúcich služby. Monitoring of customers satisfaction in services providing organizations
Kučerová Marta ; M4000
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV : . s.96-100
manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Povinnosti a záväzky štátu a organizácie k štandardu kvality ako predpoklad zabezpečovania spokojnosti zákazníka. Duties and obligations of a state and organisations related to a guality standard contributing to customer satisfaction
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Akademická Dubnica 2004 : . s.533-536
kvalita spokojnosť zákazníkov
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Monitoring spokojnosti zákazníkov v manažérstve kvality a marketingu. Projekt VEGA č. 1/0103/03
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Nové trendy v manažérstve kvality : . s.168-173
manažérstvo kvality marketing spokojnosť zákazníkov
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Monitorovanie spokojnosti našich zákazníkov - študentov. The monitoring of our customer satisfaction - students
Paulová Iveta ; M300 Kučerová Marta ; M4000
Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Č. 15 (2003), s.115-120
spokojnosť zákazníkov
článok z periodika
ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - Monitoring spokojnosti zákazníka prostredníctvom práce so sťažnosťami a reklamáciami. Monitoring customers satisfaction via claims
Šalgovičová Jarmila ; M4000
JAKOST 2002. QUALITY 2002 : . s.C1-C6
spokojnosť zákazníkov reklamácie
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
Kučerová Marta ; M4000 Šrubařová Ružena ; M300
Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.31-33
spokojnosť zákazníkov
článok z periodika
BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu - Monitorovanie spokojnosti a lojality zákazníkov
Kučerová Marta ; M4000
CO-MAT-TECH 99 : . s.181-185
spokojnosť zákazníkov
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka