Výsledky vyhľadávania

  1. Zvyšovanie konkurencieschopnosti firmy použitím nástrojov marketingového mixu
    Vodičková Zuzana ; J  Palenčár Rudolf (škol.) ; J0020
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises marketing tools marketing competitiveness služby marketingový mix konkurencieschopnosť
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85240
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  2. Návrh aplikácie progresívnych trendov v oblasti podnikovej kultúry v podmienkach priemyselných podnikov v SR
    Morvayová Blanka  Čambálová Iveta (xxx)
    STU v Bratislave MTF UPMK, 2010
    MTF ;
    podniková kultúra konkurencieschopnosť corporate culture competitiveness
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58395
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  3. Návrh postupu voľby spôsobu financovania investičného rozvoja podniku = Draft choice of method of financing the development of venture investment in company Bohuš, s.r.o. : Diplomová práca
    Račáková Diana  Sablik Jozef (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 72 s príl (1 CD-ROM)
    financovanie investícií investičný rozvoj konkurencieschopnosť
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  4. Zlepšenie vybraných nástrojov marketing-mixu v spoločnosti Mobilita servis, spol. s r.o. : Diplomová práca
    Šikulová Monika  Molnárová Jarmila (xxx)
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
    MTF ; . - 91 s príl., 1 CD-ROM
    marketing-mix promotion konkurencieschopnosť
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Zvyšovanie konkurencieschopnosti rozšírením a modernizáciou výroby.(Competitive advantage due to production expansion and modernization) [CD-ROM] : Diplomová práca
    Bublavá Beáta ; J120  Součková Ingrid (xxx) ; J120
    1.vyd.
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2007 . - 94 s
    modernizácia konkurencieschopnosť kvalita výrobok zákazník modernization competitive advantage quality product customer press
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha

  6. Návrh marketingovej stratégie vo vybranej firme.(Application of marketing strategy in chosen compa-ny) [CD-ROM] : Diplomová práca
    Lučenič Martin ; J120  Králik Marián (xxx) ; J120
    1.vyd.
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2007 . - 105 s
    marketing konkurencieschopnosť kvalita reklama produkty competitive advantage Advertisement customer
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    SJF1000
    kniha

    kniha