Výsledky vyhľadávania

  1. Shopper marketing ako prvok obehového hospodárstva
    Stanková Monika  Rusnák Dušan ; 010280 Trošanová Mária ; 010280
    Konferencia mladých výskumníkov - KOMVY 2017 : . CD-ROM, s. 118-126
    behavior customer
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  2. Theoretical framework of business environment and its impact on state development / aut. Peter Majerčák, Dušan Baran, Eva Majerčáková
    Majerčák Peter  Baran Dušan ; 064000 Majerčáková Eva
    Financial management of firms and financial institutions / . S. 713-717
    business environment economy enterprise customer
    http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=W178vNxEIlHEyFtObJo&page=1&doc=1
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  3. Quality function deployment - step by step to higher efficiency of industrial operation / aut. Alena Pauliková, Katarína Čekanová, Melichar Kopas
    Pauliková Alena ; 064000  Čekanová Katarína ; 064000 Kopas Melichar
    Interdisciplinarity in theory and practice . nr. 9 (2016), online, s. 170-173
    quality customer industrial engineering
    http://www.itpb.eu/index.php/ct-menu-item-3/14-engineering/289-9-cislo-33-clanok
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    článok

    článok

  4. Application of the KANO model as an efficient tool for better quality in engineering company / aut. Katarína Čekanová, Alena Pauliková
    Čekanová Katarína ; 064000  Pauliková Alena ; 064000
    Interdisciplinarity in theory and practice . nr. 9 (2016), online, s.10-14
    quality customer organisation
    http://www.itpb.eu/index.php/ct-menu-item-3/14-engineering/259-9-cislo-3-clanok
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    článok

    článok

  5. Protecting customers against counterfeits / aut. Juraj Drahňovský, Dagmar Babčanová
    Drahňovský Juraj ; 064000  Babčanová Dagmar ; 064000
    Inovácie v ochrane spotrebiteľa : . CD-ROM, s. 34-41
    protection customer
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  6. The customer relationship management in terms of business practice in Slovakia
    Urdziková Jana ; M4000  Jakábová Martina ; M4000 Saniuk Sebastian
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 20, Special Number (2012), s.26-34
    customer customer relationship
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    (1) - článok
    článok

    článok

  7. Communication - Important Means of the Complaints Management
    Urdziková Jana ; M4000 
    Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management . Roč. 6, č. 11 (2012), s.90-97
    customer communication process
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    (1) - skriptá
    (2) - článok
    článok

    článok

  8. Customer relationship management; differences between theory and practice
    Szabó Peter ; M8700  Vičíková Jaroslava ; M190
    TEAM 2012 : . s.218-220
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  9. Využívaní CRM v průmyslových podnicích v Slovenské Republice
    Vičíková Jaroslava ; M190  Chatrnúchová Lucia ; M4000 Ondrušková Otília ; M190
    Quaere 2011 : . s.597-602
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  10. Comparison of the using of CRM in enterprises in Slovakia and Hungary
    Vičíková Jaroslava ; M190  Marková Petra ; M4000
    Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium 2011 : . s.0769-0770
    customer relationship management
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok