Výsledky vyhľadávania

  1. Kedy a ako reklamovať kvalitu nehnuteľnosti?
    Briatka Peter ; 010270  Olšová Jana ; 010270
    Buildustry . Roč. 1, č. 2 (2017), CD-ROM, s. 9-10
    kvalita porucha reklamácia nehnuteľnosť stavba práce quality fails claim real estate building works
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  2. Reklamácie tovaru a diela
    Briatka Peter ; 010270  Ďubek Marek ; 010270
    Buildustry . Roč. 1, č. 1 (2017), CD-ROM, s. 10-12
    reklamácia tovar stavba znalec complaint goods works expert
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  3. V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
    Urdziková Jana ; M4000  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management . Roč. II, č. 3 (2008), s.56-61
    zákazník organizácia reklamácia
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    článok

    článok