Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_auth stus27264 xcla^"
  1. What is relationship marketing and how to use it to connect with your customers / aut. Veronika Johanesová, Jaromíra Vaňová
    Johanesová Veronika ; 064000  Vaňová Jaromíra ; 064000
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 28, no. 46 (2020), s. 29-35
    relationship marketing CRM customer relationship
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  2. Every second counts - Big Data as a future - oriented one optimization factor in logistics / aut. Thomas Meier, Helena Makyšová
    Meier Thomas ; 064000  Makyšová Helena ; 064000
    Fórum manažéra : . Roč. 16, č. 2 (2020), s. 20-27
    Big Data supply chain management customer relationship potential of Big Data demand production
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. The customer relationship management in terms of business practice in Slovakia
    Urdziková Jana ; M4000  Jakábová Martina ; M4000 Saniuk Sebastian
    Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava . Vol. 20, Special Number (2012), s.26-34
    customer customer relationship
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    (1) - článok
    článok

    článok

  4. Determination of the effective corporate culture as an assumption of the successful utilization of CRM
    Plchová Jana ; R2020 
    Customer Relationship Management´08 : . s.147-152
    customer relationship
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.