Výsledky vyhľadávania

  1. Zvyšovanie konkurencieschopnosti firmy použitím nástrojov marketingového mixu
    Vodičková Zuzana ; J  Palenčár Rudolf (škol.) ; J0020
    Bratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    kvalita produkcie v strojárskych podnikoch Quality of Production in Engineering Enterprises marketing tools marketing competitiveness služby marketingový mix konkurencieschopnosť
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85240
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  2. Návrh aplikácie progresívnych trendov v oblasti podnikovej kultúry v podmienkach priemyselných podnikov v SR
    Morvayová Blanka  Čambálová Iveta (xxx)
    STU v Bratislave MTF UPMK, 2010
    MTF ;
    podniková kultúra konkurencieschopnosť corporate culture competitiveness
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58395
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha