Výsledky vyhľadávania

  1. Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií
    Šurinová Yulia ; M4000 
    Kvalita . Roč. 15, č. 3 (2008), s.12-14
    reklamácie
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    článok

    článok

  2. Monitoring spokojnosti zákazníka prostredníctvom práce so sťažnosťami a reklamáciami. Monitoring customers satisfaction via claims
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    JAKOST 2002. QUALITY 2002 : . s.C1-C6
    spokojnosť zákazníkov reklamácie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok

  3. Kvalita komunikácie so zákazníkom pri reklamáciách. The quality of customer complaint management
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Jakost 2000. Quality 2000 . s.D7-D12
    kvalita komunikácie reklamácie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    článok

    článok