Výsledky vyhľadávania
- Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy / aut. Eva Hanuláková, a kol
Hanuláková Eva a kol.
1. vyd.
Bratislava Wolters Kluwer 2021 . - 363 s.
ISBN 978-80-571-0438-4
marketing
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 1 0 - Digitálny marketing : vybrané nástroje prezentácie podniku v online priestore / aut. Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina
Koman Gabriel Holubčík Martin Kubina Milan
Žilina EDIS 2020 . - 200 s.
ISBN 978-80-554-1702-8
marketing prezentácia
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 0 1 0 - Manažment zdrojov a marketing v umení a kreatívnom priemysle / aut. Branislav Jelenčík
Jelenčík Branislav ; 059190 Vinárčiková Jana ; 055150 (rec.) Siváček Miroslav (rec.) Maniková Jana (rec.)
1. vydanie
Bratislava : Spektrum STU, 2020 . - 282 s. [13,3 AH] 140 ks
ISBN 978-80-227-5063-9
manažment marketing projektové riadenie riadenie projektov umenie kreatívny priemysel
učebnica
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celokFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FAR 19 1 0 0 - Nákup a predaj : Základné obchodné funkcie výrobného podniku
Kita Jaroslav
1. vyd.
Bratislava : Iura Edition, 2010 . - 216 s
ISBN 978-80-8078-380-8
marketing nákup predaj sféra výrobná
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 4 1 0 0 - Podnikateľský manažment a marketing
Jemala Ľubomír ; R2020
Bratislava : STU v Bratislave, 2008 . - 312 s
ISBN 978-80-227-2860-7
manažment marketing technika a metódy riadenia
učebnica
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celokFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FEI 3 0 0 0 SJF 0 1 1 0 - Marketing
Kotler Philip Armstrong Gary
1. vyd. [6. dotlač]
Praha : Grada Publishing, 2007 . - 855 s
ISBN 80-247-0513-3
marketing
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné SJF 0 1 0 0 MTF 4 1 0 0 SVF 1 0 0 0 - Marketingové řízení školy
Světlík Jaroslav
Praha : ASPI, 2006 . - 300 s
ISBN 80-7357-176-5
podnikateľské plány marketing plánovanie
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FIIT 0 0 1 0 - Marketing v manažérstve kvality / Jarmila Šalgovičová
Šalgovičová Jarmila ; M4000
1. vyd
Bratislava : STU v Bratislave, 2005 . - 202 s
ISBN 80-227-2288-X
manažérstvo kvality marketing
https://sweb.mtf.stuba.sk
učebnica
ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
ESK- E-skriptáFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 4 2 0 0 - Marketingové aplikácie
Čimo Jozef
1. vyd
Bratislava : Ekonóm, 2004 . - 298 s
ISBN 80-225-1863-8
marketing
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 1 1 1 0 10.Marketing
Marketing : Charakteristika, stratégia, proces
Rajt Štefan
Bratislava : Sprint, 2000 . - 133 s
ISBN 80-88848-62-8
marketing
učebnicaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné FEI 0 0 0 1 MTF 2 1 0 0