Výsledky vyhľadávania

  1. Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2018 : zborník prednášok a príspevkov : 6. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie MARVI 2018, 25.-26.10.2018, Žilina, SR [elektronický zdroj]
    Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií. 6th 25. - 26. 10. 2018 : Žilina, SR
    1. vyd.
    Žilina : Žilinská univerzita, 2018 . - CD-ROM
    ISBN 978-80-554-1460-7
    vzdelávacie inštitúcie marketing manažment
    zborník (príspevkov)
    (1) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  2. ŠVOČ 55 : 55th international student´s scientific conference, volume of articles. Zvolen 6th May 2014
    Zvolen : Technical University in Zvolen, 2014 . - 1 CD-ROM
    ISBN 978-80-228-2568-9
    manažment marketing protipožiarna bezpečnosť
    zborník (príspevkov)
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0010
    kniha

    kniha

  3. Nové trendy v marketingu : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Trnava 2008
    Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008
    ISBN 978-80-8105-006-0
    marketing
    zborník (príspevkov)
    (3) - článok
    kniha

    kniha

  4. Marketing? Proč ne! : Zkušenosti a trendy v marketingu. Sborník anotací příspěvků
    Mezinárodní konference (25.9.2006 : Ostrava)
    Ostrava : VŠB-Technická univerzita Ostrava, 2006 . - 28 s 1 CD-ROM
    ISBN 80-248-1166-9
    marketing
    zborník (príspevkov)
    (1) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1100
    kniha

    kniha

  5. Marketing a obchod 2006 = Marketing and Trade 2006 : Trvalo udržateľný rozvoj - predpoklad hospodárskeho rastu. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Zvolen november 2006
    slo
    Zvolen : Národné lesnícke centrum, 2006 . - 346 s 1 CD-ROM
    ISBN 80-8093-009-0
    marketing obchod
    zborník (príspevkov)
    (1) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF2000
    kniha

    kniha

  6. Marketing a obchod 2005 = Marketing and Trade 2005 : Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
    Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2005 . - 435 s
    ISBN 80-89029-97-3
    marketing obchod
    zborník (príspevkov)
    (1) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF2000
    kniha

    kniha

  7. Svetové tendencie v strategickom manažmente a nové trendy rozvoja marketingovej teórie : Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou. Bratislava, Forum, 18. mája 2001
    Kassay Štefan (uspor. zhorm.) 
    Bratislava : I.D.C. Holding, 2001 . - 238 s
    manažment strategický marketing
    zborník (príspevkov)
    (1) - článok
    kniha

    kniha

  8. Marketing 2000. Marketing at break of the millenium : International Colloqium, May 17-19, 2000, Zvolen - Kováčová, Slovakia
    Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2000 . - 206 s
    ISBN 80-228-0915-2
    marketing
    zborník (príspevkov)
    (4) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha

  9. Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : Zborník konferencie s medzinárodnou účasťou / Banská Bystrica, 26. októbra 1999
    Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 1999 . - 193 s
    ISBN 80-8055-297-5
    Zákazníci-hodnotenie marketing
    zborník (príspevkov)
    (7) - článok
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF1000
    kniha

    kniha