Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_cat stu118094 xcla^"
  1. Význam a formy motivácie pre účinné manažérstvo kvality
    Hekelová Edita ; J120 
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.34-36
    článok z periodika
    (1) - článok
    článok

    článok

  2. Marketingová stratégia a jej nezastupiteľné miesto v systéme manažérstva kvality
    Jedlička Milan ; M190 
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.28-30
    marketingová stratégia manažérstvo kvality
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
    Kučerová Marta ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.31-33
    spokojnosť zákazníkov
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.