Výsledky vyhľadávania
- Marketing a jeho využívanie pri zvyšovaní konkurencieschopnosti slovenských podnikov
Jedlička Milan ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.171-176
marketing
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Základné typy koncepcií podľa úrovne ponuky
Jedlička Milan ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.33-41
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Marketing a manažérstvo kvality
Jedlička Milan ; M190 Šalgovičová Jarmila ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.89-118
marketing manažérstvo kvality
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Kontroling ako podpora marketingového manažmentu
Jedlička Milan ; M190 Bestvinová Viera ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.150-171
kontroling
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
Jedlička Milan ; M190 Lenhardt Ján ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.9-33
marketing informačný systém
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Využívanie štatistických metód pri zvyšovaní úrovne informovanosti podnikového manažmentu
Jedlička Milan ; M190 Urdziková Jana ; M4000
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.73-89
štatistické metódy podnikový manažment
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
Jedlička Milan ; M190 Molnárová Dagmar ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Logisticko-distribučný reťazec a jeho uplatnenie v transformačnom procese podniku
Cibulka Viliam ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.41-73
logistika
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Budovanie systému IMK v podnikateľskej praxi
Jedlička Milan ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.118-127
kapitola(článok) z dokumentu
AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka