Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_cat stu162127 xcla^"
  1. Marketing a jeho využívanie pri zvyšovaní konkurencieschopnosti slovenských podnikov
    Jedlička Milan ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.171-176
    marketing
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Základné typy koncepcií podľa úrovne ponuky
    Jedlička Milan ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.33-41
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  3. Marketing a manažérstvo kvality
    Jedlička Milan ; M190  Šalgovičová Jarmila ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.89-118
    marketing manažérstvo kvality
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  4. Kontroling ako podpora marketingového manažmentu
    Jedlička Milan ; M190  Bestvinová Viera ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.150-171
    kontroling
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  5. Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
    Jedlička Milan ; M190  Lenhardt Ján ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.9-33
    marketing informačný systém
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  6. Využívanie štatistických metód pri zvyšovaní úrovne informovanosti podnikového manažmentu
    Jedlička Milan ; M190  Urdziková Jana ; M4000
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.73-89
    štatistické metódy podnikový manažment
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  7. Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
    Jedlička Milan ; M190  Molnárová Dagmar ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  8. Logisticko-distribučný reťazec a jeho uplatnenie v transformačnom procese podniku
    Cibulka Viliam ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.41-73
    logistika
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. Budovanie systému IMK v podnikateľskej praxi
    Jedlička Milan ; M190 
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.118-127
    kapitola(článok) z dokumentu
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.