Výsledky vyhľadávania
- Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
Jedlička Milan ; M190 Molnárová Dagmar ; M190
Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
kapitola(článok) z dokumentu
ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Monitorovanie spokojnosti zákazníkov v organizáciách poskytujúcich služby. Monitoring of customers satisfaction in services providing organizations
Kučerová Marta ; M4000
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV : . s.96-100
manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Sledovanie spôsobilosti výrobných procesov. Observing of capabillity of production processes
Kučerová Marta ; M4000
Akademická Dubnica 2002 : . s.315-318
výrobné procesy kvalita
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka