Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_cat stu214467 xcla^"
  1. Budovanie a riadenie značky v konkurenčnom prostredí
    Jedlička Milan ; M190  Molnárová Dagmar ; M190
    Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku . s.127-150
    kapitola(článok) z dokumentu
    ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov v organizáciách poskytujúcich služby. Monitoring of customers satisfaction in services providing organizations
    Kučerová Marta ; M4000 
    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV : . s.96-100
    manažérstvo kvality spokojnosť zákazníkov
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  3. Sledovanie spôsobilosti výrobných procesov. Observing of capabillity of production processes
    Kučerová Marta ; M4000 
    Akademická Dubnica 2002 : . s.315-318
    výrobné procesy kvalita
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.