Výsledky vyhľadávania
- Nákupné správanie spotrebiteľskej jednotky a kultúra
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.163-168
nákupné správanie
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Kvalita komunikácie so zákazníkom prostredníctvom marketingových služieb
Jedlička Milan ; M190
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.83-85
komunikácia so zákazníkom
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
(1) - skriptá - Spokojnosť zákazníka - výsledok prieskumu jeho potrieb
Kusá Alena
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.97-101
článok zo zborníka
(1) - monografia - Teoretické aspekty hodnotenia spokojnosti zákazníka
Mateides Alexander
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.117-124
článok zo zborníka
(1) - monografia - Exploratívna fáza výskumu spokojnosti zákazníka
Vančíková Zdenka
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.179-183
článok zo zborníka
(1) - monografia - Focus groups ako jeden z nástrojov hodnotenia spokojnosti zákazníka
Čierna Helena
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.29-39
článok zo zborníka
(1) - monografia - Program budovania lojality zákazníka
Ďaďo Jaroslav
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : . s.41-46
článok zo zborníka
(1) - monografia