Výsledky vyhľadávania
- Monitoring spokojnosti zákazníkov v manažérstve kvality a marketingu. Projekt VEGA č. 1/0103/03
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Nové trendy v manažérstve kvality : . s.168-173
manažérstvo kvality marketing spokojnosť zákazníkov
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
Kučerová Marta ; M4000 Šrubařová Ružena ; M300
Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.31-33
spokojnosť zákazníkov
článok z periodika
BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu - Kvalita komunikácie so zákazníkom pri reklamáciách. The quality of customer complaint management
Šalgovičová Jarmila ; M4000
Jakost 2000. Quality 2000 . s.D7-D12
kvalita komunikácie reklamácie
článok zo zborníka
AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka