Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^stu_us_cat stu97109 xcla^"
  1. Monitoring spokojnosti zákazníkov v manažérstve kvality a marketingu. Projekt VEGA č. 1/0103/03
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Nové trendy v manažérstve kvality : . s.168-173
    manažérstvo kvality marketing spokojnosť zákazníkov
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
    Kučerová Marta ; M4000  Šrubařová Ružena ; M300
    Kvalita . Roč. 9, č. 2 (2001), s.31-33
    spokojnosť zákazníkov
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Kvalita komunikácie so zákazníkom pri reklamáciách. The quality of customer complaint management
    Šalgovičová Jarmila ; M4000 
    Jakost 2000. Quality 2000 . s.D7-D12
    kvalita komunikácie reklamácie
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.