- Udržateľný marketing
Number of the records: 1  

Udržateľný marketing

  1. Title statementUdržateľný marketing
    Main entry-name Tokárová, Michaela, 1984- (Author) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Udržateľné spoločensky zodpovedné podnikanie [elektronický zdroj] : II. Stratégia udržateľného rozvoja. -- Trnava : AlumniPress, 2013. -- ISBN 978-80-8096-186-2. -- s.CD-ROM, s. 263-282
    Subj. Headings udržateľný marketing
    LanguageSlovak
    URLhttps://is.stuba.sk/vv/pub_priloha.pl?id=276590
    Document kindRZA - kapitola(článok) z dokumentu
    CategoryABD - Chapters in scientific monography issued in home editorship
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2013
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.