Number of the records: 1  

Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Motosam a.s. s využitím marketingových nástrojov

  1. Title statementZvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Motosam a.s. s využitím marketingových nástrojov
    Main entry-name Líšková, Barbora, 1990- (Author) - SjF Strojnícka fakulta
    Another responsib. Součková, Ingrid, 1964- (Thesis advisor) - SjF Katedra výrobných systémov
    Translated titleIncreasing the competitiveness of the company using marketing tools
    Issue dataBratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    FacultySJF
    Date of acceptation19.06.2014
    Degree program649
    Subj. Headings kvalita produkcie v strojárskych podnikoch
    Quality of Production in Engineering Enterprises
    price
    SWOT analysis
    promotion
    product
    interview
    place
    marketing mix
    cena
    rozhovor
    pozorovanie
    propagácia
    produkt
    miesto
    marketingový mix
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103713
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book

    BarcodeCall number of locationCall numberLocationSublocationInfo
    284J044279J*1770/DPStrojnícka fakultasklad

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.