Search results

Records found: 48  
Your query: Author Sysno = "^stu_us_auth 0006259^"
  1. Title statementNávrh produktovej politiky novej značky vybranej spoločnosti pri uvedení na slovenský a český trh
    Main entry-name Nechyporenko, Svitlana (Author) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z8 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Translated titleProduct policy of the new brand of the selected company and its launch on the Slovak and Czech market
    Issue data2025
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation03.06.2025
    Degreee disciplinechemické inžinierstvo a technológie
    Degree programI-CHTI
    Subj. Headingsrebranding
    branding
    brand policy
    marketing
    brand
    consumer behaviour
    rebranding
    značka
    branding
    správanie spotrebiteľa
    značková politika
    marketing
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=183372
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book

  2. Title statementVypracovanie komplexnej marketingovej stratégie vstupu na slovenský a český trh vybraného podniku
    Main entry-name Trubenová Ősziová, Katarína Z4 (Author) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z8 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Translated titleDevelopment of a Comprehensive Marketing Strategy for Entering the Slovak and Czech Markets by a Selected Company
    Issue data2025
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation03.06.2025
    Degreee disciplinechemické inžinierstvo a technológie
    Degree programI-CHTI
    Subj. Headingsforms of foreign market entry
    analysis of external environment
    analysis of internal environment
    formy vstupu na zahraničný trh
    analýza interného prostredia
    analýza externého prostredia
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=185252
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book

  3. Údaje o názveSúčasné a minulé trendy produktovej politiky, branding a rebrending
    Záhlavie-meno Stepanenko, Sofiia (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názCurrent and historical trends of product policy, branding and rebranding
    Vyd.údaje2025
    Fakulta902020
    Dátum obhajoby17.06.2025
    Študijný odborekonómia a manažment
    Študijný programB-IPPP
    Predmet.hesláProduktová politika
    branding
    marketing
    rebranding
    stratégia
    strategy
    Product policy
    branding
    rebranding
    marketing
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=179579
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    book

    book

  4. Údaje o názveSelected aspects of business performance measurement. / aut. Monika Zatrochová, Hana Porgeszová (Janáková)
    Záhlavie-meno Zatrochová, Monika, 1975- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová , Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Kajanová, Jana, 1974- (Recenzent)
    Rusko, Miroslav, 1953- (Recenzent)
    Údaje o vydaní1. vyd.
    Vyd.údajeBratislava Spektrum STU 2021
    Fyz.popis67 s.
    ISBN978-80-227-5076-9
    Súbež.n.Vybrané aspekty merania konkurencieschopnosti podniku.
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.AUC - učebnica
    KategóriaACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Kategória od 2022P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Rok2021
    book

    book

  5. Údaje o názveImproving competitiveness of university graduates in consideration of study fields / aut. Hana Janáková, Monika Zatrochová
    Záhlavie-meno Janáková, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    In 7th REDETE Conference. Researching economic development and entrepreneurship in transition economies [CD ROM]. -- Banja Luka : University of Banja Luka, 2020. -- ISBN 978-99938-46-87-1. -- S.296-304
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    V databázach
    Rok2020
    article

    article

  6. Údaje o názveAplikácia nástrojov marketingového mixu vo vybranej firme
    Záhlavie-meno Gregušová, Viktória (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Prekl.názApplication of marketing mix tools in selected company
    Vyd.údaje2020
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby24.06.2020
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-RTP
    Predmet.heslámarketingový mix
    nástroje komunikačného mixu
    SWOT analýza
    marketing mix
    communication mix tools
    SWOT analysis
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150728
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    book

    book

  7. Title statementProces zvýšenia predaja produktov pomocou technologického špecialistu
    Main entry-name Miklušáková, Klaudia (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z1 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Translated titleThe process of increasing sales product using technological specialist
    Issue data2020
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation24.06.2020
    Degreee disciplinechemické inžinierstvo a technológie
    Degree programI-RTP
    Subj. Headingstechnologický špecialista
    marketingový mix
    podpora predaja
    adidas
    technology specialist
    marketing mix
    sales promotion
    adidas
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150868
    Document kindDDP - diplomová práca
    book

    book

  8. Title statementZáklady finančného trhu [elektronický zdroj] online učebnica
    Main entry-name Porgeszová (Janáková), Hana, 1987- (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Another responsib. Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Kajanová, Jana, 1974- (Reviewer)
    Majerník, Štefan, 1980- (Reviewer)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBratislava Spektrum STU 2020
    Phys.des.CD ROM, 60 s.
    ISBN978-80-227-5004-2
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Document kindAUC - učebnica
    CategoryACB - Academic school-books issued in home editorship
    Category (from 2022)P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Year2020
    book

    book

  9. Title statementInovácia výučby manažérskych simulácií na technickej univerzite. / aut. Hana Porgeszová, Monika Zatrochová
    Main entry-name Janáková -Porgeszová, Hana, 1987- (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Another responsib. Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Par.titleInnovation of education process in managerial simulations at technical university
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.71-76
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2019
    article

    article

  10. Title statementInovatívne trendy v marketingovom makroprostredí. / aut. Dušan Špirko, Hana Janáková-Porgeszová
    Main entry-name Špirko, Dušan, 1950- (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Par.titleInnovative trends in marketing macro-environment
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.93-103
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2019
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.