Search results
- How do Companies use Knowledge Management to Strengthen their Market Position? (Based on Analysis of Fortune 500 Global Corporations) / aut. Natalia Khazieva, Dagmar Cagáňová, Jaromíra Vaňová
Khazieva Natalia ; 064000 Cagáňová Dagmar ; 064000 Vaňová Jaromíra ; 064000
ECKM 2021 : . S. 949-956
knowledge management market position market performance company’s image
https://www.proquest.com/openview/4c82035883bc7daace5fe457961a625d/1?cbl=1796412&pq-origsite=gscholar&accountid=50235
článok zo zborníka
AFC - Reports at international scientific conferences
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Evaluation of industrial enterprises' performance by different generations of employees / aut. Zdenka Gyurák Babeľová, Augustín Stareček
Gyurák Babeľová Zdenka ; 064000 Stareček Augustín ; 064000
Entrepreneurship and Sustainability Issues . Vol. 9, iss. 2 (2021), s. 346-362
generational groups industrial enterprise market performance organizational performance sustainability
https://jssidoi.org/jesi/article/919
článok z periodika
ADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
(6) - článok